Beantwoorden
ct
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! Pionier It's your seventh party! It's your second party!

swippen vanop yelo play app ios werkt niet

Krijg steeds de boodschap dat ik via mijn telenet verbinding moet verbonden zijn. Maar ik ben verbonden via telenet netwerk, op wifi thuis.
Heeft iemand hier al ervaring mee ?
Ik gebruik wel een eigen wireless router. Kan dat de reden zijn ?
Tags (2)
0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

swippen vanop yelo play app ios werkt niet

Dag ct,

 

Staat je digibox/digicorder op en is deze interactief?

 

Met vriendelijke groeten,

 

Niels


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
JDeValck
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 2
Jij bent af! Pionier It's your seventh party! It's your third party!

swippen vanop yelo play app ios werkt niet

Ik denk dat je eigenlijk op hetzelfde netwerk als de digicorder moet zijn (dus op de wireless van telenet zelf, niet van je eigen wifi netwerk).

Ik heb thuis ook nog een apart wifi, en ik zie de DLNA van mijn digicorder alleen als ik via de telenet WIFI verbonden ben.

0 Likes
Beantwoorden
Gianni
Freshman Veelweter
Berichten: 148
De race is begonnen! Safespot Even demarreren... Warming up?

swippen vanop yelo play app ios werkt niet

ct,

 

Jouw digicorder moet in hetzelfde subnet zitten als jouw smartphone/tablet, maw ze moeten rechtstreeks met elkaar kunnen communiceren.

Alleen toestellen die nà dezelfde router worden aangesloten kunnen rechtstreeks met elkaar communiceren.

 

Als jij een gewone modem hebt van Telenet en een eigen router, dan is die rechtstreekse communicatie standaard niet mogelijk omdat jouw smartphone/tablet na de router zit en de digicorder er voor.

 

De digicorder na jouw router aansluiten zal echter geen oplossing zijn, want dan is de digicorder niet meer interactief en dat is wel nodig om programma's/films op aanvraag te kunnen bekijken.

De makkelijkste oplossing is eigenlijk om een wireless modem van Telenet te plaatsen en daarop zowel de digicorder als jouw smartphone/tablet te verbinden.

 

0 Likes
Beantwoorden