Beantwoorden
paulVR
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Wereld gedichtendag It's your eighth party! Netjes! Pionier

Telenet pleegt diefstal! Geef de Yelo app terug!!!

Als je Vandale consulteert zul je de definitie van diefstal vinden!
Welnu Telenet pleegt diefstal!
Als klant van digitale TV zat de app yelo tv in dit pakket.
Sinds deze week heeft Telenet dit afgenomen zonder enige communicatie en/of vergoeding!
Het is heel simpel om vanuit je ivoren toren te zeggen dat je voor Play ook internet van Telenet nodig hebt!
Maar wat met de tv-kijkers die om een bewuste/noodzakelijke keuze een andere provider moeten gebruiken?
Ik aanvaard dat je hun internet nodig hebt om te kijken, maar ik wil ENKEL mijn digicorder via de app beheren. (Geef mij maar Stievie, dat is niet gebonden aan een operator en t werkt)
Een tweetal weken terug sturen we wel een mooie brief ivm de prijsverhoging, maar over deze diefstal wordt tot op heden nergens gesproken.

Ik meen dat er een front moet komen vanuit de ontevreden tv-klanten.

Wij hebben niet gevraagd om het slachtoffer te worden van de strijd die telenet wil voeren tegen Stievie.

Ik heb al een klacht neergelegd bij de ombudsman voor telecommunicatie, en ik hoop dat er nog volgers zullen zijn!
Tags (1)
0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
lucky22
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your eighth party! Pionier It's your fifth party! Primeur!

Telenet pleegt diefstal! Geef de Yelo app terug!!!

coun't me in!

 

ga ook testaankoop inschakelen, vooral het feit dat er geen enkele communicatie was hieromtrent of dat de oude yelo app niet meer beschikbaar is...

 

heb ook klachtenmail gestuurd naar telenet, na 2 dagen net berichtje (lijkt me eerder een automatische reply vermits ze binnen de 2 dagen moeten antwoorden en dat het net 2 min. voor verstreken 48u was ;-)) dat ze het aan het uitzoeken zijn...


@paulVR schreef:
Als je Vandale consulteert zul je de definitie van diefstal vinden!
Welnu Telenet pleegt diefstal!
Als klant van digitale TV zat de app yelo tv in dit pakket.
Sinds deze week heeft Telenet dit afgenomen zonder enige communicatie en/of vergoeding!
Het is heel simpel om vanuit je ivoren toren te zeggen dat je voor Play ook internet van Telenet nodig hebt!
Maar wat met de tv-kijkers die om een bewuste/noodzakelijke keuze een andere provider moeten gebruiken?
Ik aanvaard dat je hun internet nodig hebt om te kijken, maar ik wil ENKEL mijn digicorder via de app beheren. (Geef mij maar Stievie, dat is niet gebonden aan een operator en t werkt)
Een tweetal weken terug sturen we wel een mooie brief ivm de prijsverhoging, maar over deze diefstal wordt tot op heden nergens gesproken.

Ik meen dat er een front moet komen vanuit de ontevreden tv-klanten.

Wij hebben niet gevraagd om het slachtoffer te worden van de strijd die telenet wil voeren tegen Stievie.

Ik heb al een klacht neergelegd bij de ombudsman voor telecommunicatie, en ik hoop dat er nog volgers zullen zijn!

 

0 Likes
Beantwoorden