Beantwoorden
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Hier komen de Kraks

De Netweters is een plek waar iedereen zijn vragen kan stellen en ook zoveel mogelijk een antwoord krijgt. Als moderator of community manager houden we een oogje in het zeil. Doordat we nog andere taken hebben, is het mogelijk dat we niet altijd even snel kunnen ingrijpen.

 

Om ervoor te zorgen dat er gemakkelijk iemand bereikbaar is, hebben we naar extra oplossingen gezocht. Na een lange screening periode hebben we vijf leden gekozen die een deel van onze rol op zich nemen. Zij gaan vanaf nu door het leven als Kraks.

 

Deze 5 personen zijn community leden zoals iedereen hier en hebben elk hun eigen verhaal en ervaringen. Tijdens onze eerste vergadering, eind oktober, hebben ze ons een aantal werkpunten gegeven. Zowel voor de Netweters als voor Telenet. We zijn hiermee toen aan de slag gegaan en hebben samen met de ontwikkelaars bekeken wat mogelijk was.

 

Voor de Kraks hebben we gekozen om samen te werken met sommige van onze meest actieve leden. Ze geven ons andere inzichten en gaan ons dus ook het een en ander kunnen bijbrengen over wat er echt noodzakelijk is op de Netweters.

 

De Kraks zullen gewoon actief blijven zoals voorheen. Ze gaan posts blijven beantwoorden en ook met jullie meezoeken naar oplossingen. Ook houden ze op de momenten dat wij minder aanwezig zijn een oogje in het zeil, zodat alles vlot blijft verlopen. Je zal de Kraks herkennen aan het extra icoontje naast hun naam. Ze hebben een aantal extra rechten om hun nieuwe rol als Krak in te vullen.

 

We zijn heel blij dat @Arthur2, @sb, @Petito, @BertXL en @Niels deze taak op zich nemen, we hebben er alle vertrouwen in dat ze dit geweldig gaan doen. We zijn ons ervan bewust, dat er op termijn misschien extra Kraks nodig zullen zijn. Dan gaan we samen met onze huidige Kraks op zoek naar nieuwe potentiële Kraks. 😉

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Tags (1)
14 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7372
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Hier komen de Kraks

Het is zover! Iets meer dan een jaar geleden zijn we van start gegaan met 5 Kraks op De Netweters. Maar onze community is groter en actiever dan ooit, wat geweldig is! Daarom zijn we op zoek gegaan naar enkele Netweters om hen te versterken in deze rol. 

 

Ik kondig dan ook graag aan dat we deze versterking gevonden hebben. Vanaf vandaag zullen @Puch@StefaanH en @Wheng als Krak starten. Net zoals bij de bestaande Kraks, kan je hen herkennen aan het KRAK-icoontje naast hun naam en de unieke Krak-badge. Ik ben er zeker van dat de meeste van jullie hen wel al kennen. De kans is erg groot dat zij je al eens hebben verder geholpen met een vraag op De Netweters. 

 

Niet getreurd! Heb je deze keer geen uitnodiging gekregen om Krak te worden? Misschien zit je er de volgende keer wel bij. Wij houden namelijk al onze leden op De Netweters goed in het oog. Dus wie weet staat de volgende keer jouw naam hier wel in de aankondiging om de Kraks te versterken. 

 

May the odds be ever in your favor. 😉

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Ere-Krak Krak 2018 Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Hier komen de Kraks

Bedankt voor het vertrouwen @Suzy

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Krak 2021 Krak 2022

Hier komen de Kraks

Ook van mij een dikke merci voor de eer @Suzy

Fijn om te lezen dat jullie er ook bij zijn @Puch en @StefaanH

 

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Ere-Krak Krak 2018 Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Hier komen de Kraks

Ook aan @Wheng en @StefaanH proficiat met hun nieuwe rang

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5201
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Hier komen de Kraks

@Suzy

 

Je hebt die gasten toch duidelijk gemaakt dat daar een traktatie hunnentwege aan vast hangt? 😉


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5183
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! Organisatietalent! De gouden postveer is voor jou

Hier komen de Kraks

Ik begin al goed, ben de laatste van de drie nieuwelingen Smiley Tong

 

Ook van mij Suzy, bedankt voor het vertrouwen en deze titel, ik zal mijn best doen om hem waardig te zijn.

 

De twee collega's, ook van harte gefeliciteerd met jullie aanstelling als Krak. uiteraard zijn jullie namen mij niet onbekend Smiley Knipoog

 

@sb en de andere anciens, laat maar weten waar en wanneer ....Smiley Erg vrolijk


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7730
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! PhD in problem solving! Organisatietalent!

Hier komen de Kraks

Succes gewenst aan allemaal. We hebben er vertrouwen in.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5183
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! Organisatietalent! De gouden postveer is voor jou

Hier komen de Kraks

Zie ik dat goed, @igvfer, ben jij ook krak geworden? Welgefeliciteerd hé man Smiley Erg vrolijk


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Krak 2021 Krak 2022

Hier komen de Kraks

Ahja nu zie ik het ook.  Eerlijk gezegd vond ik het al gek dat jij nog geen krak was @igvfer.

Proficiat!

Heel opmerkzaam van je @StefaanH


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7730
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! PhD in problem solving! Organisatietalent!

Hier komen de Kraks

Jullie weten blijkbaar meer dan ik. Ik ben nog geen Krak hoor. Ik denk dat er daarvoor nog wat water naar de zee moet lopen. Smiley Erg vrolijk . Ik zie dat tekentje ook naast mij staan. Ik val volledig uit de lucht. Ik denk dat het een vergissing is.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Krak 2021 Krak 2022

Hier komen de Kraks

Wel gek.  Ik was al blij voor je.

 

Hopelijk val je in de zee als je uit de lucht valt 🙂

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7372
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Hier komen de Kraks

Er was een klein foutje geslopen in de top rangen. Iedereen die in één van de nieuwe rangen terecht kwam, kreeg een Krak icoontje te zien naast zijn rang. En aangezien @igvfer zo'n top Netweter is, was hij natuurlijk één van de eerste om zo'n rang te bemachtigen. Heb dit daarnet meteen aangepast, sorry voor de verwarring! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

JespersJef
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
YEAH! CAPSLOCK DAY! Goed gevonden! Leesclubje starten? Pageturner!

Hier komen de Kraks

Beste Kraks  met deze wil ik je laten weten dat Jef Jespers geen krak is.

Ik moet me ooit per vergissing aangemeld hebben. Sorry hiervoor.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5183
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! Organisatietalent! De gouden postveer is voor jou

Hier komen de Kraks


@JespersJef@  schreef:

Beste Kraks  met deze wil ik je laten weten dat Jef Jespers geen krak is.

Ik moet me ooit per vergissing aangemeld hebben. Sorry hiervoor.


Euh ... beste @JespersJef waarom denk je dat wij denken dat je een Krak bent? Per vergissing aangemeld? Dat is op zichelf een vergissing hoor, want je kan jezelf niet aanmelden. Je wordt door de Community manager geselecteerd op basis van verscheidene criteria en daarna uitgenodigd. Die uitnodiging kan je dan al of niet aanvaarden.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)