41230
netweters
|
17791
gesprekken
|
19222
vragen
|
Ik heb eergisteren (ma 31/01) een afspraak gemaakt om volgende week de eerste installatie van mijn telenet verbinding te laten uitvoeren.
Nu is er iets dringends tussengekomen en heb ik geen enkele manier om telenet hiervan op de hoogte te brengen en dit op een ander tijdstip te laten doorgaan. Ik had toen ook nog geen mijn telenet account aangemaakt. Na de mail met de bevestiging van mijn bestelling en de melding dat ze mij op de hoogte zullen brengen als mijn aanvraag werd behandeld heb ik niets meer gehoord van hen.
De telefonische dienst is niet bruikbaar tenzij je een telenet nummer hebt, wat ik niet heb daar ik een nieuw klant wil worden. (Ondertussen al heel wat minder enthousiast door het gebrek aan communicatie en duidelijkheid)
En mijn vraag past ook niet in de mailsjablonen die ter beschikking worden gesteld. Ik heb ook al meerdere vragen gesteld via de link in hun bevestigingsmail, hier werd zelfs geen bevestiging op gestuurd dat ik die vragen heb ingediend.
Nu vroeg ik mij af of iemand in een soortgelijke situatie heeft gezeten. Graag had ik ook geweten hoe ik toch iemand van telenet te pakken kan krijgen om een vraag aan te stellen en een spontaan en duidelijk antwoord te verkrijgen
Opgelost! Ga naar oplossing.
En wat gebeurt er als je belt naar 0800 66 0 46 ?
015666666 en geen nood als je geen telefoon of klantennummer hebt ze verbinden je toch door hoor.
Anders in 1 van de Centers gaan om je afspraak te wijzigen die zijn dat gewoon dat ze over het hoofd gezien worden voor de initiële bestelling maar dan toch gecontacteerd worden als het verkeerd loopt.
Wat communicatie betreft wees getroost, Telenet is nog een van de betere.
Wat die mailsjablonen betreft daar moet ik je gelijk in geven. Het is nochtans vrij simpel om voor een programmeur om de geformuleerde vraag nog eens terug te sturen naar het opgegeven mailadres.
Iets in de zin van: Beste, u hebt ons volgende vraag : " Bla, bla, bla, " gestuurd. Dan kan je bij een volgend telefonisch contact daar naar verwijzen.
Iets voor Telenet om erover na te denken.
Dat nummer had ik nog niet teruggevonden, ik had enkel de contactpagina geraadpleegd. Ik probeer dat deze avond.
015666666 had ik geprobeerd maar ik moest mijn klantennummer of mobiel telefoonnummer ingeven (heb ik niet gedaan omdat ik mijn telefoonabonnement bij een andere provider had genomen).
Ik kan wel in één van die centers langsgaan maar dacht niet dat zei hier meer over zouden weten. Blijkbaar is het dan toch het proberen waard.
Vriendelijk bedankt voor de vlugge antwoorden 🙂
inhoud verwijderd en in bovenstaande post ingevoegd. Mag dus verwijderd worden
@NicoV schreef:
015666666 had ik geprobeerd maar ik moest mijn klantennummer of mobiel telefoonnummer ingeven (heb ik niet gedaan omdat ik mijn telefoonabonnement bij een andere provider had genomen).
maakt niet uit wat je ingeeft als klantennummer, want daar doen ze toch niks mee 🙂
Als je belt vragen ze het je toch opnieuw, en als je zegt ik heb het ingegeven, dan kunnen ze niet zien wat je hebt ingegeven...
Ik ben uiteindelijk naar zo'n telecenter geweest, blijkbaar zijn er toch 'routes' in de robotstem die uitkomen bij een telenetmedewerker.
Alles was dan vlotjes opgelost.
Bedankt voor de hulp iedereen,
Nico