Beantwoorden
annie2
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
My smart Valentine Wereld gedichtendag Complimentendag Nog geen reader's digest? :-)

probleem met opnemen

kan geen enkele film opnemen op het kanaal black.als ik op opnemen druk neemt hij wel op want zie het aan dat rode icoontje,maar als ik dan ga kijken naar geplande opnamens of opgenomen opnamens staat die er niet tussen.

er zijn geen zenders geblokkeerd,want die instellingen staan uit,dus daar ligt het niet aan.het probleem is enkel bij de zender black.laat iets weten aub.

Tags (2)
0 Likes
3 reacties
annie2
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
My smart Valentine Wereld gedichtendag Complimentendag Nog geen reader's digest? :-)

probleem met opnemen

heb het nog eens geprobeerd en nu gaat het wel,er zijn nog wel geen programmas nu,is pas om 21.00,,maar zie het opgenomen stuk nu wel tussen mijn geplande,en opgenomen programmas staan.ik hoop dat het vanavond om 21.00 ook terug gaat.ik laat dan wel iets weten.

0 Likes
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

probleem met opnemen

Dag @annie2,

 

Die opnames bevinden zich wellicht onder de 18+ opnames vanwege de leeftijdsbeperkingen op de zender Play More Black.

 

Kijk eens onder je opnames bij de 18+ opnames. Dit doe je zo:

- Ga naar "Opgenomen"

- Druk op rechterpijltje om naar Opties te gaan

- Ga naar Leeftijd

- Druk op OK

- Selecteer 18+

- Druk op OK

- Vul je pincode in (standaard: 9876)

 

Staan ze daar tussen?


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
annie2
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
My smart Valentine Wereld gedichtendag Complimentendag Nog geen reader's digest? :-)

probleem met opnemen

ja inderdaad daar heb ik ze gevonden.bedankt voor de feedback.

0 Likes