Beantwoorden
Janallaban
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
All I want for X-mas is YOU It's your eighth party! Pionier It's your seventh party!

Netflix films downloaden op Apple tv 4

Kan je Netflix films downloaden en opslaan op Apple tv 4
0 Likes
5 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5242
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Netflix films downloaden op Apple tv 4

Ik heb geen Apple TV, maar ik heb wat rondgezocht en kwam op deze uit: http://www.everymac.com/systems/apple/apple-tv/apple-tv-faq/apple-tv-recording-playing-dvds-supporte...

 

The Apple TV 4th Gen, which also is black, is more advanced than earlier models with support for a full fledged app store, but it still is mostly a device for streaming content from devices and from Apple's supported online partners. It has more storage than earlier devices, but it still does not have recording capability.

 

Volgens deze tekst kan het dus (in principe) niet. Ik heb dan nog wat verder gezocht en op verschillende sites kwam ik tegen dat het opnemen van Netflix programma's tegen de voorwaarden is.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Netflix films downloaden op Apple tv 4

Sinds december biedt Netflix de mogelijkheid aan om films/series te downloaden via de Android en iOS app. Aangezien ik geen Apple TV heb, weet ik niet of dit draait op puur iOS en/of er voldoende opslagcapaciteit is hiervoor.

 

Ik heb wel een artikel gevonden dat vermeld dat het niet mogelijk is om van de download mogelijkheid gebruik te maken op een Apple TV maar er zijn er ook die twijfel zaaien. Ik kan het helaas zelf niet testen.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5318
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Netflix films downloaden op Apple tv 4

Ik heb apple tv4 maar dan weer geen netflix 😞 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
wouterluyten
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Netflix films downloaden op Apple tv 4

Films of series van Netflix downloaden om offline te bekijken op de AppleTV kan op dit moment niet. Op een iPhone of iPad kan dat wel.

0 Likes
Casper
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
WOW, overzichtelijk! My smart Valentine Say what?! Alles op zijn plek!

Netflix films downloaden op Apple tv 4

slechts een heel beperkt deel van de netflix colectie kan gedownload worden met de ios of android app. er is dus geen mogelijkheid voorzien voor de apple tv. en de files zijn heel zwaar beveiligd dus ze gewoon kopieren is ook niet echt mogelijk

0 Likes