Beantwoorden
greg3
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

smart tv poort toevoegen

Beste,

 

Mijn smart tv (samsung) maakt sinds recentelijk geen verbinding meer met wifi netwerk. Blijkbaar moet ik een poort openen en heb kunnen terugvinden waar ik dit moet doen. Zou u mij aub de technische specificaties kunnen doorgeven wat ik juist moet invullen (lokaal IP-adres - begin poort - eind poort - protocol - status).

Bedankt.

 

0 Likes
3 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2263
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

smart tv poort toevoegen

Verbinding maken met een WiFi netwerk heeft niets te maken met poorten open zetten.

Kijk uw instellingen op uw TV maar eens na en kunnen uw andere toestellen nog via uw WiFi op het internet.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7778
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

smart tv poort toevoegen


@greg3 schreef:

Beste,

 

Mijn smart tv (samsung) maakt sinds recentelijk geen verbinding meer met wifi netwerk. Blijkbaar moet ik een poort openen en heb kunnen terugvinden waar ik dit moet doen. Zou u mij aub de technische specificaties kunnen doorgeven wat ik juist moet invullen (lokaal IP-adres - begin poort - eind poort - protocol - status).

Bedankt.

 


Ziet uw SmartTV nog wel het WiFi netwerk? Indien ja dan moet je gewoon de procedure volgen om verbinding te maken door het juiste paswoord in te geven.

Indien niet dan scheelt er iets met de WiFi module in je TV.

Maar dan heb je eventueel nog een oplossing. Ik veronderstel dat je daar een digibox of corder hebt staan die verbonden is met je modem, hetzij rechtstreeks via UTP of via Powerline. Dan kan je een extra switch plaatsen (gratis af te halen in een center) waarbij je dan de verbinding maakt naar je TV en naar je box. Is trouwens nog altijd bedrijfszekerder dan via WiFi.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

smart tv poort toevoegen

Wie heeft jou wijsgemaakt dat je daarvoor een poort moet openen?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes