Beantwoorden
Super1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Star Wars Day Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Geen WIFI op F@st 3896 modem na software update

Mijn nieuwe F@st 3896 LG TN modem van Telenet zendt geen WiFi signaal meer uit. Dit probleem is vanmorgen begonnen nadat de modem een software update deed (groen lampje knipperde een tijdje). Nu brant terug het wit lampje zoals normaal. Als ik mijn laptop via een Ethernet kabel verbindt met de modem dan werkt alles prima.
"Mijn Telenet" toont dat de WiFi aan staat op 2.4 en 5 GHz, de naam van het netwerk en het paswoord zijn correct. Maar er is geen WiFi signaal, ook geen "onzichtbaar" signaal. Ik heb al geprobeerd een reset te doen en ook een terugkeer naar standaardinstellingen maar het baat niet.
Enig idee wat er mis is ?

 

Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Geen WIFI op F@st 3896 modem

0 Likes
3 reacties
Super1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Star Wars Day Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Geen WIFI op F@st 3896 modem na software update

In Mijn Telenet staat "360° modem inactief". Dits is waarschijnlijk de reden waarom de WiFi niet werkt. Ik heb deze modem echter al een half jaar en hij heeft altijd prima gewerkt tot gisteren... Waarom is hij nu plots inactief en hoe krijg ik hem terug geactiveerd ?

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2265
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Geen WIFI op F@st 3896 modem na software update

Dir staat er bij mij op een blauwe achtergrond.

Janneke_Dust_0-1703067920287.png

 


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Super1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Star Wars Day Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Geen WIFI op F@st 3896 modem na software update

Het probleem heeft zich zelf opgelost, net zoals het ook zelf begonnen is gisteren. Plots stond de modem weer actief en werkt de WiFi terug. Geen idee wat er gebeurd is...

0 Likes