Beantwoorden
Johnybygood
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Verander-je-wachtwoord-dag Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Geen 2.4 Ghz-netwerk mogelijk met F@stmodem

met de nieuwste modem f@st3896lg-tnwifi problemen om huishoudtoestellen  aan wifi te koppeling met 2.4ghz band deze maakt steeds een netwerk met dezelfde isdd naam en wachtwoord kan niet splitsen zo dat ik een 2.4 ghz wifi verbinding  bij veranderen en bewaren steeds oeps er iets iets mis gegaan idem als ik  heb voor installatie had witte toren modem (lawaai) omgeruild

bij helpdesk gevraagd om aan te passen zou gedaan zijn echter bij controle weer een netwerk met beide  2.4 & 5 ghz zelfde naam en wachtwoord.

Nu werken in heel huis geen wifi smart toestellen meer heb ook nog een d link mesh  covr 1100 systeem op modem (kan als router of in bridge) kan ik hier soms iet mee ook bij deze zie ik nergens iets om inte stellen op 2.4 ghz

ik begrijp telenet niet iedereen heeft tegenwoordig toch smart stopkontakten enz

 

Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: smart toestellen met netwerk koppelen f@st3896lg-tn

0 Likes
33 reacties
Johnybygood
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Verander-je-wachtwoord-dag Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Geen 2.4 Ghz-netwerk mogelijk met F@stmodem

bedankt voor weer een oplossing met ondertussen toch wat toestellen gekoppeld er waren allerlei oorzaken  vb aut verbinding op gsm bij een wifi netwerk (oude  en of die van telenet) ook sommige toestellen hebben dan weer hun eigen aangemaakte verbinding nodig , die smart toestellen systeem is toch niet zo gebruiksvriendelijk (voor leken) maar ben er doorheen geworsteld , wat een modemwissel al met zich mee brengt 😃

0 Likes
Johnybygood
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Verander-je-wachtwoord-dag Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Geen 2.4 Ghz-netwerk mogelijk met F@stmodem

alles op een rijtje Telenet maakt een knoeiboel met nieuwste wifi modems bijna niks meer in te stellen.

goede raad is blijf weg van de nieuwste modems Telenet bij wissel krijg, je uren plezier met wifi  

heb wifi van fast modem uit gezet en een eigen nieuw mesh systeem (3) geïnstalleerd van TP-link type X60 zeer te vrede over bereik en snelheid (echter is hier ook een splits niet mogelijk) net als d-link mesh covr1100 via web interface of app

intussen toch de meeste toestellen kunnen registreren - ook de Samsung gsm maakt het niet altijd makkelijk bij keuze va wifi en of app

0 Likes
Johnybygood
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Verander-je-wachtwoord-dag Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden!

Geen 2.4 Ghz-netwerk mogelijk met F@stmodem

Vandaag dan eindelijk een 2.4ghz wifi netwerk kunnen maken met de tp x60 mesh systeem met de app een gast netwerk gemaakt hier kan je wel kiezen voor enkel 2.4

Eindelijk hoera 😀

a079253
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Geen 2.4 Ghz-netwerk mogelijk met F@stmodem

 

 

0 Likes