Beantwoorden
Eva-Mabel
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! En we zijn vertrokken!

Belsignaal blijft hangen

Sinds gisterenavond (plusminus 22:30) is er op het scherm van mijn iPhone 6s de afbeelding 'Belsignaal' dat blijft hangen.  Ik kan al mijn handelingen doen, het blokkeert niks. Het blijft alleen hangen, soms verandert het even naar 'Volume' en/of gaan de streepjes omhoog en terug omlaag. Mijn vraag was wat kan ik hier aandoen? Ik heb alles al is gereset buiten de harde reset (dat ook al mijn media wordt gewist). Ik heb mijn toestel nog geen volledig jaar, heb ik hier dan nog garantie op? Ik kan dat niet terugvinden in de papieren. Alvast bedankt!

0 Likes
5 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2265
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Belsignaal blijft hangen

kan het zijn dat dit gewoon het symbool is voor een ingesteld alarm.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Belsignaal blijft hangen

Kan je een screenshot maken van wat je precies ziet? Ik kan het me namelijk niet goed voorstellen wat je bedoelt.

 

Voor wat betreft die garantie. Heb je hem minder dan 6 maanden? In dat geval zou ik sowieso teruggaan naar de winkel want dan moeten zij bewijzen dat de fout bij jou ligt, en niet andersom. Maar ja, je hebt sowieso jouw garantie van twee jaar. Kwestie is alleen wat het onderliggende probleem is en wat het veroorzaakt.

Wanneer je terug naar de winkel gaat, gaan zij hem sowieso hard resetten om te kijken of dit het probleem oplost dus als je echt op het punt staat om naar de winkel te gaan, kan je dat eens proberen.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Belsignaal blijft hangen

Een back-up nemen op icloud en hard reset doen.

Daarna alles terug zetten en kijken als het opgelost is.

 

Blijft het probleem, dan er mee terug naar de winkel.

 

btw:

Hij is sowieso je garantie en ik dacht dat je pas vanaf het 2 de garantie jaar moet bewijzen dat de fout bij het toestel zit en niet bij jou

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Belsignaal blijft hangen

@Puch

Je hebt inderdaad twee jaar garantie.

Er is een periode van 6 maanden waarin zij het moeten bewijzen. Ze doen daar in de praktijk niet erg moeilijk over maar die periode is maar 6 maanden, daarna zou je het in principe zelf moeten bewijzen dat het gebrek aan hen ligt en er sprake is van een niet-conforme levering.

 

Ter info:

Art. 1649quater B.W. § 4. Manifesteert zich een gebrek aan overeenstemming binnen een termijn van zes maanden vanaf de levering van het goed, dan geldt tot bewijs van het tegendeel het vermoeden dat dit gebrek bestond op het tijdstip van levering, tenzij dit vermoeden onverenigbaar is met de aard van het goed of met de aard van het gebrek aan overeenstemming, door onder andere rekening te houden met het feit of het goed nieuw dan wel tweedehands is.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
Tags (1)
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Belsignaal blijft hangen

Duidelijk

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes