Beantwoorden
ofiser
Freshman Beetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Nieuwe yelotv website

De vroeger o-zo-duidelijke en handige Yelotv-website is niet meer. Grooooooote verbetering hoor, nu vind je amper nog iets terug.

 

Bijkomend probleem: omdat sommige plugings niet werken met de laatste versies van Chrome en Mozilla, moet ik de oude versies aanhouden. Resultaat: yelotv wil niets anders doen dan me een upgrade forceren. Je hebt toch geen super-de-luxe allernieuwste snufjes nodig voor zulke lukllig opgezette website?

0 Likes
7 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Nieuwe yelotv website

Misschien kan je iets doen aan die houding van je, want zowel Google Chrome 58.x als Mozilla Fx 53.x (allebei de meest recente versie) vormen hier geen enkel probleem wat yeloplay.be betreft.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
ofiser
Freshman Beetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Nieuwe yelotv website

Er zijn redenen (andere plugins) waarom ik om deze versie 40 van mozilla moet blijven.

Het rare is dat yellotv WEL werkt onder good-old internet explorer 9. Er worden dus geen allerlaatst-toegevoegde snufjes gebruikt die zouden verhinderen dat het niet zou werken onder een meer recente mozilla 40.

 

En mijn houding? Waarom moet iets wat prima werkt op alle platformen vernieuwd worden als het geen verbetering is, naar iets wat slechts zeer selectief werkt?

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Nieuwe yelotv website

@ofiser 

"Er zijn redenen (andere plugins) waarom ik om deze versie 40 van mozilla moet blijven."

 

Er zullen ook redenen zijn waarom Yelo enkel op de nieuwste Mozilla werkt...

 

Werk je met Windows? Zoja welke versie?


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
ofiser
Freshman Beetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Nieuwe yelotv website

Normaal zorg je als web-ontwikkelaar voor een zo groot mogelijke range van browsers en versies waarop je platform werkt. En welke reden kan je vinden als het WEL werkt met IE versie 9.

 

Ik werk met Windows/10 en ben (door de plugins) verplicht om Firefox of Chrom (oude versies te gebruiken. IE kan ook maar is traag in vergelijking met beide anderen (dat is een probleem dat al jarenlang aansleept: microsoft zorgt ervoor dat zijn browsers traag zijn).

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Nieuwe yelotv website

Wat hun redenen zijn weten jij en ik niet maar ze doen dat niet zomaar he.

 

Maar waarom gebruik je Yelo via de browser?

 

Op Windows 10 kan je ook via de app werken. Geen gedoe met instellingen en browsers.  

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/yelo-app-downloaden/

 

Is  je probleem zo van de baan? 

 

Groetjes


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Nieuwe yelotv website

@ofiser  Gebruik je het nu via de Windows-app?


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Nieuwe yelotv website

@ofiser

 

Ik hoop dat je Internet Explorer 11 hebt want anders werkt je nog met XP/vista... en heb je geen updates geïnstalleerd.

 

 

Als je Windows 10 gebruikt heb je standaard Internet Explorer 11 en dus niet 9.

Er is nu ook Edge wat zeer goed werkt en ook met Yelo Play werkt...

 

Jouw redenering dat Microsoft zijn browsers doelbewust traag maakt is niet waar en zelf belachelijk. IE11 is van 2013, dat is 4 jaar geleden... Dan moet je ook niet verwachten dat het snel is.

Als ik windows 10 installeer op een pc met een pentium 4 dan ga ik toch ook niet klagen dat het trager is dan een pc met een I7 6700K?

 

 

Telenet moet zich niet voor 1 persoon gaan aanpassen omdat jij persé oude plugins wilt gebruiken... Dat is hetzelfde als Windows XP gebruiken en bij Microsoft gaan zagen dat er geen updates meer komen...

 

Het is niet eens veilig om je browsers niet te updaten. Ik stel voor dat je eerst naar jezelf kijkt en jouw "lullige" praktijken aanpast!

 

Je moest eens weten hoeveel mensen problemen hadden met de vorige versie omdat het nog Silverlight gebruikte... HTML5 is de toekomst of je het nu wilt of niet en daarbij horen browserupdates...

 

Mijn excuses tegenover de anderen dat deze post zo onvriendelijk is maar dit gedrag stoort me mateloos.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.