Beantwoorden
Novan
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
It's your ninth party! All I want for X-mas is YOU O dierbaar België.. Dag van de Chocolade

yelo play app onder windows 10 werkt niet

Waarom werkt de yelo play app die in de app store van windows 10 niet onder windows 10. Als men een film wilt zien dat kom er op er liep iets fout bij het streamen. Probeer het later opnieuw. Dit duurt nu al maanden wanneer word dit opgelost.

Tags (2)
0 Likes
4 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

yelo play app onder windows 10 werkt niet

Hallo @Novan,

 

Dat is vreemd. Bij mij werkt de app wel op Windows 10.

 

Heb je de app al upgedate naar de laatste versie?

Indien nee, kan je dat eerst een proberen te doen.

 

Mocht het probleem daarmee niet opgelost zijn, probeer dan eens de app te verwijderen en opnieuw te installeren.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

yelo play app onder windows 10 werkt niet

@Novan- En als je gewoon via de website werkt?

 

https://www.yeloplay.be/

 

Inloggen en je bent vertrokken.

 

Ik moet er wél bij vertellen: onder Windows 7 werkt die site enkel via (Portable) Chrome, niet onder Fx 50.1.0, noch onder IE 11.x.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Novan
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
It's your ninth party! All I want for X-mas is YOU O dierbaar België.. Dag van de Chocolade

yelo play app onder windows 10 werkt niet

Heb ook getest op ander apparaat met windows 10 daar werkte het ook maar op deze computer geeft altijd een streaming probleem
0 Likes
Novan
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
It's your ninth party! All I want for X-mas is YOU O dierbaar België.. Dag van de Chocolade

yelo play app onder windows 10 werkt niet

Is er dan geen oplossing voor dit probleem hoe komt het dat bij de ene pc het wel werkt en bij de ander niet met dezelfde windows 10 en alle updates. Bestaat er zoiets niet als een logfile waarin men kan zien wat er juist misloopt?

0 Likes