Beantwoorden
belgiansatwatch
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Verander-je-wachtwoord-dag Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes. A born reader!

Safespot + Safeguard op Mac ( intel processor )

Hallo, is er iemand die Safespot Guard werkende heeft op een Macbook Pro met intel processor ( OS Big Sur ). Ik slaag er niet in om deze werkende te krijgen omdat ik bij installatie de registratie licentiesleutel niet kan invoeren. Programma vraagt er niet naar en installeert zich correct op de pc zonder foutmelding. 

Telenet beweert dat het probleem zich nergens stelt ......

2 reacties
Luvan
Freshman Meerweter
Berichten: 58
WOW, overzichtelijk! Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen!

Safespot + Safeguard op Mac ( intel processor )

Heb hier hetzelfde voorgehad op mijn MacBook Pro (Intel). Bij het ingeven van het eerste karakter van de licentiesleutel werd onmiddellijk een foutmelding weergegeven. Bij het negeren van de foutmelding blijk Safespot wel degelijk geïnstalleerd te zijn. Ik had de indruk dat Safespot zijn werk deed, maar heb de app na een 3-tal weken terug verwijderd omwille van de vele bronnen die deze gebruikt, waardoor de MacBook Pro ontzettend heet werd en de koelventilatoren zo hard moesten draaien dat de batterij op een klein uurtje leeg was. 

Na het verwijderen van Safespot kan ik terug een hele avond gebruik maken van mijn MacBook op batterij.

Ook de Mac Pro Mini (M2) werd veel warmer tot heet wanneer Safespot geïnstalleerd stond. Bijgevolg heb ik ook hier Safespot verwijderd.

Op beide toestellen stond toen macOS Sonoma (14.0) geïnstalleerd.

belgiansatwatch
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Verander-je-wachtwoord-dag Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes. A born reader!

Safespot + Safeguard op Mac ( intel processor )

Bedankt voor je input. Ik krijg het programma niet werkende op mijn 3 mac pc met intel processor. Deze zijn wel al minstens 5 jaar oud en hebben allen verschillende OS.Na het  het downloaden en installeren vanop de telenet pagina installeert het programma zich zonder de licentiesleutel te vragen die je krijgt via de app op de iPhone. Ik vraag  met deze of er Netweters zijn die recentelijk Safespot Guard hebben gedownload en werkende gekregen op hun Mac met intel processor ?