Beantwoorden
delangen1
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Geen verbruik te raadplegen via Mijn Telenet

Ik probeer al van begin deze maand mijn verbruik bij te houden en of te bekijken maar ik krijg steeds de melding "er liep iets mis"

Kan dus ook geen blokken bijkopen , heb reeds meerdere malen geprobeerd om de klantendienst te bereiken maar dat lukt zoals steeds ook niet??

 

Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Mijn telenet

Schermafbeelding 2023-11-17 om 09.07.54.png

 

2 reacties
Janvier123
Freshman Meerweter
Berichten: 76
De vlam zit erin. Goed bezig! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag

Geen verbruik te raadplegen via Mijn Telenet

Hier ook, ik kan ALWEER[1] niet aan mijn instellingen .... de pagina laad deels maar de blok met de instellingen laad niet ....

Janvier123_0-1700212487265.png

Helaas zal je moeten wachten tot het opgelost wordt door telenet zelf.

Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2265
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Geen verbruik te raadplegen via Mijn Telenet

Bij mij is alles normaal. Probeer eens een andere browser.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.