Beantwoorden
Lisaheirman
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Sms'en van één nummer komen soms niet toe

Ik heb een King abonnement bij Telenet. Sms'en van één persoon, waarmee ik druk sms-verkeer heb, komen de helft van de keren niet toe bij mij. Die persoon heeft een Orange abonnement. Wat kan de reden zijn en hoe kunnen we dit verhelpen?

0 Likes
12 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Sms'en van één nummer komen soms niet toe

Proberen te verzamelen in de laatste 48 uur welke niet zijn toegekomen (datum en uur). Minstens een 5-tal en klantendienst contacteren zodat ze het logbestand kunnen nazien.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Lisaheirman
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Sms'en van één nummer komen soms niet toe

Bedankt! En hoe kan ik de klantendienst bereiken?

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Sms'en van één nummer komen soms niet toe

FacebookTwitter 

of telefonisch: 015 66 66 66 en kies optie 2 voor technische vragen.

Kies dan optie 3 voor  technische storing vaste telefonie en mobiele diensten en dan optie 3 

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Lisaheirman
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Sms'en van één nummer komen soms niet toe

Bedankt!!!

0 Likes
Boosje
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Dat loopt vlotjes. Leesclubje starten? It's your fifth party! Pionier

Sms'en van één nummer komen soms niet toe

Ik heb ook eens een probleem gehad in die richting,  in de gsm die de sms ontvangt zal die contact persoon instaan, je moet deze eens wissen zodat je dan bij ontvangst zijn naam niet meer ziet, maar dan enkel zijn nummer, werk zo eens een tijdje, nadien kan je natuurlijk zij naam toevoegen he.... ... Ik had ook zoiets voor en was na deze truk opgelost, probeer maar, kan geen kwaad....

0 Likes
Boosje
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Dat loopt vlotjes. Leesclubje starten? It's your fifth party! Pionier

Sms'en van één nummer komen soms niet toe

Ik heb dit ontdekt door het volgende..... Mijn huisalarm stuurt verschillende meldingen via sms naar mijn iphone....maar deze kwamen nooit aan.... via mijn telenet zag ik dat de smsen wel werden verstuurd maar nooit aankwamen op de iphone..... De iphone sim in een ander toestel gestoken,daar zat die contactpersoon (alarm) natuurlijk niet iin,en ja,hop,het werkte.... Toen heb ik mijn contactpersoon(alarm) gewist op de iphone en kreeg de smsen terug binnen, nadien de contactpersoon terug aangemaakt

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Sms'en van één nummer komen soms niet toe

Klantendienst bereik je door je op uw gemak te zetten met een koffie, pintje of wijntje bij de hand en het nummer 015.666666 te bellen  en het menu te volgen. Afhankelijk van de drukte kan je direct geholpen zijn of moet je een tijdje wachten. Maar meestal valt dit nog mee. Verlegen smiley

Ergens in de file staan is lastiger.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MarilynMonroe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Sms'en van één nummer komen soms niet toe

Als ik een sms stuur naar een bepaalde person en die antwoordt op mijn sms, dan krijg ik die niet binnen. Als die person een sms stuurt naar mij (zonder reply), dan komt die wel aan. Wat is het problem ?

0 Likes
hanne1973
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Play Sports GO It's your third party! It's your second party! It's your sixth party!

Sms'en van één nummer komen soms niet toe

Hier een gelijkaardig probleem. In januari zelfs mijn huawei ingeruild voor een wiko omdat ik dacht dat het probleem daar zat...mijn man antwoordt daarstraks op een bericht maar ik krijg het zelf niet binnen. Paar weken geleden met een vriendin juist van t zelfde. Soms krijg ik een bericht van een gemiste oproep terwijl gsm naast mij ligt, op luid staat maar niet belt en direct naar voice mail doorschakelt. Ik overweeg om telenet mobiel vaarwel te zeggen want dit is niet betrouwbaar

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Sms'en van één nummer komen soms niet toe

Heb je , per ongeluk, dat nummer geblokkeerd in je GSM? Is een regelmatig terugkomend probleem. Eventjes gaan zoeken in de menu's.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
hanne1973
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Play Sports GO It's your third party! It's your second party! It's your sixth party!

Sms'en van één nummer komen soms niet toe

nee, niets geblokkeerd. Net ook weer sms die niet is doorgekomen (ander nr en andere provider). Dan bel ik omdat ik op antwoord wacht maar zegt die persoon dat ze vanmiddag al antwoordde. Heel heel heel vervelend. Bij telenet zijn ze het ah uitzoeken maar zij kunnen niet zien of sms van derden doorgeraakt op hun netwerk en waar het probleem zit 😞

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Sms'en van één nummer komen soms niet toe

Als eens volledig je toestel afgezet? Of een sim swap gevraagd in een Center?

Laat anders die contactpersonen op een afgesproken tijdstip een sms sturen. Noteer dat, datum en uur en nummer van de correspondent. Als je er zo een stuk of 5 hebt bel dan de technische dienst. Ze kunnen uw logbestand na zien.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.