Beantwoorden
karine
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pionier It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

hebben al enkele weken storingen op tv,

beste,

hebben al enkele weken,maanden storingen op tv , hebben de kabels al uitgetrokken, zoals jullie collega"s al hadden gezegd, maar toch komt het probleem steeds weer. Ook veranderd mijn wachtwoord steeds , moet ik steeds nieuw wachtwoord opvragen, wil ik dan iets instaleren op mijn gsm, kan ik het niet omdat het wachtwoord weer verdwenen is !!!!  we moetendan meer betalen, voor minder kwaliteit ?

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
Ex-Netweter
 

hebben al enkele weken storingen op tv,

Beste;

 

als de kabels in orde zitten, kijk eerst eens als het signaal sterk genoeg is. Hoe? Via huisje , allerlei, dan instellingen, digibox/corder, technische informatie Sen als laatste signaalsterkte.

 

=> signaalsterkte : hoger dan -10 dbmv.

=> signaalkwaliteit : hoger dan 90 %

=> foutieve pakketten : 0 ( mag niet oplopen ).

 

Als dit niet gehaald wordt, eens kijken naar de kabels zelf, ze eens bewegen of zo. Helpt t niet? Telenet bellen via 015/666666

 

Ivm het paswoord, dat is me niet geheel duidelijk. Wat bedoel je juist? Google play store? 

 

Grts. Pathfinder.

0 Likes
Beantwoorden
Izzy
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 3
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier Primeur!

hebben al enkele weken storingen op tv,

Hey Karine

 

Die storingen zijn eenvoudig op te lossen hoor:

 

Als eerste stap vervang je best de antennekabel tussen je digibox / digicorder en je contactdoosje aan de muur. (Achteraan de box zal er 'RF IN' bij geschreven zijn).

 

Merk je op dat de storingen hiermee niet opgelost zijn? Geef de klantendienst dan een seintje, dat zou het moment zijn waar een technicus van pas komt.

 

Het wachtwoord is mij ook nog onduidelijk, over welk wachtwoord gaat het precies?

0 Likes
Beantwoorden
karine
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pionier It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

hebben al enkele weken storingen op tv,

Beste,

Ivm met mijn wachtwoord, van int het begin had ik mijn persoonlijk wachtwoord waarmee ik mijn mailbox kon. Vanuit het niet kon ik er niet meer op, en moest ik via " wachtwoord vergeten" eennieuw aanvragen,enkele dagen later opnieuw hetzelfde, wanneer ik mijn wachtwoord wou veranderen, en het oude wachtwoord ingaf, gaf hij steeds weer ,dat het niet klopte,  zo wou ik triing activeren, ook dit lukt mij niet, door het wachtwoord, vrienden en kennisen, zelfs mijn man, hebben het geprobeerd, Maar helaas

Mvg Karine 

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter
 

hebben al enkele weken storingen op tv,

DAG Karine,

 

Dus, als je je oud wachtwoord ingaf, om een nieuw te maken, op de site www.mijntelenet.be, zei hij dat t niet klopte?

 

Ma, hoe ben je daar dan toch ingeraakt?

Snap da niet goed.

 

Als je " mijn wachtwoord vergeten" gebruikt, krijg je een door de server gegenereerd wachtwoord. Als je vervolgens mijntelenet.be bezoekt, met dat wachtwoord, dan is je oud wachtwoord dat gegenereerd wachtwoord e. Niet datgene dat niet meer werkte.

Mss zit daar de fout?

 

Ikzelf heb al jaren t zelfde paswoord, nog nooit aangepast... 

 

Grts.

Pathfinder.

0 Likes
Beantwoorden