Beantwoorden
kermax
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Al 25 duimen! Tien op tien! A born reader! Handje vol!

Play More <-> Rio

Als RIO klant zie ik geen verschil tussen het oude 'RIO' en  het 'nieuwe' Play More,  buiten de functie van 'Terugkijk-TV'.  Verder zie ik geen extra's. Wat ontgaat mij ?

0 Likes
Beantwoorden
6 reacties
WesleyNoH
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
TV-box / TV-app / telenttv.be Goed gevonden! Pionier Primeur!

Play More <-> Rio

In eerste opzicht is het aanbod op dit moment nog ongeveer gelijk. Natuurlijk kan je nog wel gebruik maken van de yelo app om dingen naar je tv te gaan swipen. De naamsverandering en de twee nieuwe functionaliteiten zijn al twee leuke nieuwigheden in Play More tegenover de RIO.

0 Likes
Beantwoorden
kermax
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Al 25 duimen! Tien op tien! A born reader! Handje vol!

Play More <-> Rio

Play vind ik 'meer voor minder geld', wegens prijsdaling en meer functionaliteit,  Play More stelt me wat teleur, wegens weinig meer.  Een optie om minder te betalen is de gehuurde digicorder terugbrengen en een  Digibox nemen, evt. aankopen. Dat doet de prijsstijging teniet en het grootste aantal programma's kan je toch zien met de terugkijkfunctie (7 d) Smiley Knipoog

0 Likes
Beantwoorden
kermax
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Al 25 duimen! Tien op tien! A born reader! Handje vol!

Play More <-> Rio

Zo'n cadeau is de 'terugkijkfunctie' ook niet bij nader inzien want je bent varplicht om alle reclameblokken te kijken, zelfs voor aanvang van je programma. Doorspoelen gaat niet. Zo zijn de reclamejongens ook weer bediend. Gratis bestaat dus echt niet, zo blijkt maar weer.

0 Likes
Beantwoorden
WesleyNoH
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
TV-box / TV-app / telenttv.be Goed gevonden! Pionier Primeur!

Play More <-> Rio

Is enkel bij de afleveringen van Medialaan (kan zijn dat ik fout ben?)... Gaat natuurlijk om contracten, via de website van VTM ben je ook verplicht reclame te kijken op hun uitzendingen.

0 Likes
Beantwoorden
Izzy
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 3
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier Primeur!

Play More <-> Rio

Yep Wesley, enkel Medialaan. Staan gewoon niet toe dat er doorgespoeld wordt. Lijkt me nog steeds beter dan de functie in zijn geheel niet te hebben. 🙂

 

Wat je verder ook zal merken is dat in Play More (en Play) de series nu enkel nog volledige seizoenen tellen. Dus niet langer aflevering 3, 4 en 5 van een bepaald seizoen, maar start altijd vanaf 1.

 

 

0 Likes
Beantwoorden
kermax
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Al 25 duimen! Tien op tien! A born reader! Handje vol!

Play More <-> Rio

Volledige seizoenen? Ik heb nochtans al vruchteloos gezocht naar episode 1,2 en 3 van de HBO serie "True Detective". Play More biedt ze pas aan vanaf episode 4 t.e.m. 8.  Nochtans zijn dit geen standalone afleveringen maar een vervolgverhaal en om de plot te begrijpen moet je beginnen met episode 1.

0 Likes
Beantwoorden