Beantwoorden
Esarvie
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
It's your ninth party! Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! Leesbeest!

Lijst waar rechten op zijn om te kijen

Hoi ,

 

Ik vroeg me af of er ergens een lijst bestaat met de zenders waar rechten op zijn om de opnames te bekijken .

 

Gaan er in de toekomst nog rechten bij komen ?

 

 

0 Likes
Beantwoorden
8 reacties
Cédric
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! Goed gevonden! Pionier

Lijst waar rechten op zijn om te kijen

Hallo Esarvie, 

 

Dit zou je moeten helpen Smiley Vrolijk

 

http://telenet.be/nl/basic-channels

 

groetjes

 

 

Esarvie
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
It's your ninth party! Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! Leesbeest!

Lijst waar rechten op zijn om te kijen

Dit helpt inderdaad .

 

Dank u 

 

Had weer niet goed gekeken blijkbaar 😕

 

0 Likes
Beantwoorden
KristofV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Lijst waar rechten op zijn om te kijen

Op die lijst staat bij Sporting Telenet dat deze niet te bekijken is op Yelo en dat opnames niet kunnen bekeken worden, maar dat werkt bij mij wel.

 

Mvg,

Kristof

0 Likes
Beantwoorden
frank_troch
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Yelo Play-app voor Windows? Jij bent af! It's your eighth party! Mooi, mooi!

Lijst waar rechten op zijn om te kijen

Hallo,

 

er staat dat de opnames van EEN HD zouden moeten kunnen bekeken worden, maar dit werkt bij mij niet. Ik krijg de melding dat Yelo TV niet de rechten verkregen heeft om deze opnames te bekijken, maar dat ik ze wel via mijn digicorder kan bekijken.

 

QUOTE

Yelo TV heeft van deze zender de rechten niet gekregen om opnames uit te zenden. Je kunt ze wel bekijken via je Digicorder.

UNQUOTE

 

Mvg,
Frank

Frank Troch
0 Likes
Beantwoorden
Tim
Experienced Meerweter
Berichten: 125
Warming up? BINGO! De volle 100! Laat de zon in je hart!

Lijst waar rechten op zijn om te kijen

Hey @KristofV  , het is inderdaad zo dat je Live TV kan kijken van de Sporting Telenet-kanalen. Opnames moeten ook lukken. Dat staat fout op de link die @Cédric geeft gegeven. We geven het door ter verbetering.

 

 @frank_troch , we hebben de rechten niet om de opnames van Één te tonen op Yelo TV. We geven dit ook door om te corrigeren op de lijst.

0 Likes
Beantwoorden
frank_troch
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Yelo Play-app voor Windows? Jij bent af! It's your eighth party! Mooi, mooi!

Lijst waar rechten op zijn om te kijen

Hello Tim,

 

OK Thanks. Even voor de duidelijkheid wel: het gaat om de rechten van EEN HD (die van EEN zijn er inderdaad niet). Volgens de klantendienst van Telenet zouden jullie wel de rechten van EEN HD hebben, maar niet die van EEN. Echter, kan ik van EEN HD ook de opnames niet bekijken.

 

Dus indien jullie effectief de rechten van EEN HD niet hebben voor opnames te bekijken via Yelo TV, dan best inderdaad even de lijst aanpassen 🙂

 

http://telenet.be/nl/basic-channels

 

Grtz!

Frank Troch
0 Likes
Beantwoorden
Tim
Experienced Meerweter
Berichten: 125
Warming up? BINGO! De volle 100! Laat de zon in je hart!

Lijst waar rechten op zijn om te kijen

Je kan geen opnames kijken van Één. Zowel niet van HD als de gewone zender. Ik geef het voor je door.

 

Thx om het door te geven! 🙂

0 Likes
Beantwoorden
Anja
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! Pionier It's your seventh party!

Lijst waar rechten op zijn om te kijen

Dit geldt ook voor canvasHD. Jammer
0 Likes
Beantwoorden