Beantwoorden
Vermaelen
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
All I want for X-mas is YOU Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Beschikbaarheid series RIO

Hoi,

 

Omdat ik nooit op voorhand weet hoe lang een serie beschikbaar blijft op RIO, is het moeilijk in te schatten wat eerst te zien. Ik kijk nagenoeg alleen maar series.

 

Bij Prime is de beschikbaarheid van elke serie altijd duidelijk. Ik vind dezelfde info niet over RIO series die niet via Prime te zien zijn, zoals bijvoorbeeld "Prisoners of War" of "Band of Brothers".

 

Vandaar mijn vraag: "Kunnen RIO klanten ergens online zien hoe lang een RIO serie beschikbaar blijft?" Dat zou super handig zijn.

 

Alvast bedankt voor uw antwoord!

 

Groetjes,

 

Christophe

 

0 Likes
Beantwoorden
6 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Beschikbaarheid series RIO

Ja, dat kan.

Op de Prime website, www.prime.be, vind je alle informatie terug. Ga vervolgens naar Series en de gewenste serie. Onderaan het zendschema staat hoe lang de serie beschikbaar is in RIO.

Opgelet: niet alle series staan op de website.

 


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
abba001
Professional Meerweter
Berichten: 120
De race is begonnen! Even demarreren... Warming up? BINGO!

Beschikbaarheid series RIO

of nog gemakkelijker zou zijn als je naar een serie gaat : voorbeeld band of brothers tot die datum,

zo bij elke serie, en nu ze toch een nieuw contract met HBO hebben, eens benieuwd of men nu de hele serie laat staan, tot die datum, en niet zoals men bezig is week per week aflevering minder,

het zou voor velen deugd doen

0 Likes
Beantwoorden
Vermaelen
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
All I want for X-mas is YOU Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Beschikbaarheid series RIO

Hoi Niels,

 

Ja, dat gaf ik zelf al aan. Mijn vraag betrof series die op RIO staan, maar niet op Prime. En dat zijn er heel wat.

 

Bedankt en groetjes!

 

Christophe

 

0 Likes
Beantwoorden
Vermaelen
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
All I want for X-mas is YOU Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Beschikbaarheid series RIO

Hoi abba001,

 

Ja, dat is een knelpunt, hé? Zelf had ik al drie vrienden overtuigd van de mogelijkheden van RIO, maar enkele maanden verder zijn er al twee die wellicht zullen opzeggen, precies om die reden. Ze kunnen een serie niet vanaf seizoen 1, deel 1 meepikken, of ze wachten te lang en dan "verdwijnen" er eerdere afleveringen uit het RIO aanbod.

 

Zelf ben ik een serie fanaat. Ik volg het op de voet en mis zelden een S01E01 (grijns), maar niet iedereen heeft zin om er zoveel speurwerk voor te doen en tijd aan te besteden.

 

Handig zou dus zijn om van in het begin mee te geven hoe lang elke aflevering beschikbaar blijft. Er zouden dan minder RIO klanten afhaken, geloof ik.

 

Bedankt om te reageren & groetjes,

 

Christophe

abba001
Professional Meerweter
Berichten: 120
De race is begonnen! Even demarreren... Warming up? BINGO!

Beschikbaarheid series RIO

ergens heeft niels toch gelijk hoor want de prime series zitten toch bij rio 

0 Likes
Beantwoorden
abba001
Professional Meerweter
Berichten: 120
De race is begonnen! Even demarreren... Warming up? BINGO!

Beschikbaarheid series RIO

nog zo een voorstel : waarom niet in een rio nieuwsbrief vermelden : welke series er nieuw bijgekomen zijn, desnoods de seizoenen en tot wanneer (klantenbinding)

0 Likes
Beantwoorden