Beantwoorden
flamgen
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Jij bent af! Vernieuwde Telenet Webmail? It's your fourth party! It's your third party!

Hoe kan ik een 2e internet-adres toevoegen

Beste,

 

Ik heb dus een internet adres : XXXXXX @ telenet.be

Ik verzend er dus mijn mails mee en ontvang er ook de mails van derden mee via Webmail.

Hierin selecteer ik de ontvangen mails die ik wil openen en opslaan in mijn mailbox van Mozilla Thunderbird.

 

Ik zou nu voor een kennis een 2e internet adres willen aanmaken : YYYYYY@telenet.be

Ik zou die willen laten werken via MIJN abonnement bij Telenet.

Dus met dit 2e internet adres mails verzenden (zodat die 2e verzenders-identiteit verschijnt op de verzonden mails).

Maar ook via Webmail de door derden toegezonden mails willen nazien  en deze willen bekijken en opslaan in mijn Mozilla Thunderbird.

 

In de instructiebladen geraak ik er niet aan uit.

En een telefonische vraag aan de Telenet diensten leverde nog minder op, want de persoon aan de telefoon diende zelf ALLES te vragen aan collega's.  Hij werd dan ook arrogant wanneer ik hem niet direct begreep om dit en dat te doen.

 

Daarom mijn hoop dat er iemand in dit forum mij een tip kan geven hoe ik een oplossing voor mijn vraag kan bekomen.

 

Dank op voorhand.

Flamgen.

 

0 Likes
1 reactie
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7791
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoe kan ik een 2e internet-adres toevoegen

Ga naar: https://mijn.telenet.be en log in met jou internetlogin (vind je op de factuur letter+cijfers) en jou paswoord.

Linkerkolom Internet aanklikken en in de volgende pagina terug in de linkerkolom "mailbox aanmaken"

Procedure volgen en niet vergeten om aangemaakt adres, login en paswoord te noteren Smiley Knipoog

Je kan er een aantal mailboxen gratis aanmaken afhankelijk van je huidig abonnement. Overschrijd je die dat is het betalend, de prijs komt erop.

Succes.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes