Beantwoorden
vd
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Herstarten modem lukt niet langs website

Ik heb de indruk dat het herstarten van de modem langs de website niet lukt. Heeft iemand dit ook ondervonden?

Ik heb blijkbaar ook een probleem met het wijzigen van het wachtwoord. Is dit normaal?

0 Likes
4 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5248
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Herstarten modem lukt niet langs website

Herstarten kan je in principe ook manueel doen. Gewoon de modem even zonder stroom zetten.

 

Met "wachtwoord" bedoel je wellicht de encryptiesleutel van het draadloze netwerk? Ik heb berichten van gebruikers gelezen die inderdaad problemen hebben met het veranderen en bewaren van instellingen op Mijn Telenet. Het is echter best mogelijk dat de instellingen wél zijn opgeslagen. Is dat niet het geval, dan neem je best even contact op met TN zelf. Dat kan telefonisch via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
dusbaba
Freshman Veelweter
Berichten: 231
Een bus vol! BINGO! Warming up? De volle 100!

Herstarten modem lukt niet langs website

Er zijn laatste dagen héél veel systeemproblemen geweest bij Telenet, misschien dat het daarom niet lukte?

0 Likes
LJ-Stevo
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Laat de zon in je hart! Jij bent af! Twee handen vol! Leesbeest!

Herstarten modem lukt niet langs website

i.v.m. Het wijzigen van uw "telenet login" wachtwoord: Het wachtwoord moet tegenwoordig minimaal 8 karakters bevatten waaronder kleine en hoofdletters EN cijfers, dit is (voor iedereen!) ook aangeraden mocht het wachtwoord momenteel nog korter zijn dan het huidige wachtwoorden structuur...
Veel succes!

0 Likes
vd
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Herstarten modem lukt niet langs website

Ondertussen de oorzaak gevonden. Ik had een MAC filtering (whitelist) ingesteld, en blijkbaar lukte het niet om dan het wachtwoord te wijzigen. Eens de MAC filtering uitgeschakeld, lukte het wel.

0 Likes