Beantwoorden
Mabuy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
π-DAY! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet Play niet beschikbaar

Het lukt me ni om via de tv-theek naar Telenet Play te gaan.

Ik krijg telkens de melding: “Controleer of de netwerkkabel goed is aangesloten op je Digibox en op je modem. Zorg er ook voor dat je modem aanstaat.”

Via een Powerline komt mijn internet momenteel naar de tv. 

Iemand enig idee hoe ik toch Telenet Play kan bekijken?

Tags (3)
0 Likes
4 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Telenet Play niet beschikbaar

De modem vindt je digicorder blijkbaar niet. Bij jou is de verbinding met PWL. Je controleert best of de utp-kabels aan beide kanten van beide PWL's goed insteken. 

 

Helpt dat niet: trek dan beide PWL's uit het stopcontact en de digicorder ook. Steek daarna eerst de PWL in die bij de modem is aangesloten, dan de PWL die bij de digicorder is aangesloten en als laatste de digicorder zelf.

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet Play niet beschikbaar


@Mabuy  schreef:

Het lukt me ni om via de tv-theek naar Telenet Play te gaan.

Ik krijg telkens de melding: “Controleer of de netwerkkabel goed is aangesloten op je Digibox en op je modem. Zorg er ook voor dat je modem aanstaat.”

Via een Powerline komt mijn internet momenteel naar de tv. 

Iemand enig idee hoe ik toch Telenet Play kan bekijken?


Bedoel je echt "Via een Powerline komt mijn internet momenteel naar de tv"? Want dan is dat verkeerd, je moet in elk geval een netwerk verbinding hebben naar je Digicorder? 

 

0 Likes
Mabuy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
π-DAY! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet Play niet beschikbaar

Ik kan netflix bekijken via mijn tv, dus netwerk heb ik.

 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet Play niet beschikbaar


@Mabuy  schreef:

Ik kan netflix bekijken via mijn tv, dus netwerk heb ik.

 


Mag ik hieruit besluiten dat je een smart tv hebt?

 

Ik zie een paar mogelijkheden.

1. Je hebt een smart tv. Enkel de tv is verbonden met het netwerk. Je programma gids is beperkt tot 2 dagen. In dit geval ontbreekt de netwerkverbinding met de Digibox of Digicorder.

 

2. Volledig ter goede trouw heb je verkeerde woorden gebruikt in je vraagstelling.

Je hebt de nieuwe tv-box. Via je tv- box kan je op je tv naat Netflix kijken. In dit geval is er een probleem met je tv- box.

 

3. nog iets anders.

 

Als je nu kan samenvatten over welke toestellen het juist gaat en met wat elk van die toestellen verbonden zijn, kan je allicht beter geholpen worden.