Beantwoorden
pabeckx
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Telenet CI+ kaart - digibox

Goedeavond allemaal,

weet er iemand hier een antwoord op :

ik heb op 2 plaatsen in huis een televisie toestel staan, ik zou in de woonkamer graag de digibox weghalen en werken met de CI+ van Telenet . Ik zou dan een digicorder in de andere kamer zetten (minder visueel in de weg bijvoorbeeld) . Via de app kan ik dan mijn opnames doen en tv gids raadplegen, meer dan voldoende voor mij . Maar kan ik dan vanop de CI+ aan de opnames op de digibox ? Ik heb al eens gemerkt dat ik vanop mijn PS3 de opnames van de Digibox kan zien, helaas is afspelen niet mogelijk gebleken . Kan het met zo'n kaartje wel ?
Vriendelijk bedankt

 PA

Tags (2)
0 Likes
6 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet CI+ kaart - digibox

Met een CI+ kaartje kan je enkele het standaard aanbod zien van de TV zenders. Opnames delen met je digicorder kan niet. Uw kaartje is niet interactief.

CI+ kaartje zorgt enkel voor decodering van de gecodeerde zenders en verder niets.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Telenet CI+ kaart - digibox


@igvfer schreef:

Met een CI+ kaartje kan je enkele het standaard aanbod zien van de TV zenders. Opnames delen met je digicorder kan niet. Uw kaartje is niet interactief.

CI+ kaartje zorgt enkel voor decodering van de gecodeerde zenders en verder niets.


Even corrigeren: als je Play of Play More hebt, dan kan je wél andere zenders bekijken via CI+. Ik heb onlangs zelf een Play (More) Box kunnen testen en dat werkt zonder problemen. Met je smart tv kan je zelfs opnemen (of pauzeren) als je een externe hdd (of USB stick) aanhangt. Uiteraard zijn er ook wel beperkingen...

 

Nota bene: Ik weet wel niet juist hoe het dan zit met een abonnement. Ik vrees dat je er dan extra voor moet betalen (en dan ben je misschien beter af met een Digibox).


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Telenet CI+ kaart - digibox



 

Nota bene: Ik weet wel niet juist hoe het dan zit met een abonnement. Ik vrees dat je er dan extra voor moet betalen (en dan ben je misschien beter af met een Digibox).


Je kan inderdaad extra pakketten nemen om je CI+.
Heb je digicorders  of digiboxen en zijn deze interactief dan kan je de extra pakketten delen tussen 4 decoders.
Die pakketten delen met de CI+ gaat niet dus betaal je dan extra.
Je vrees is dus terecht 🙂


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Telenet CI+ kaart - digibox

 


 Ik heb al eens gemerkt dat ik vanop mijn PS3 de opnames van de Digibox kan zien, helaas is afspelen niet mogelijk gebleken . Kan het met zo'n kaartje wel ?

Vriendelijk bedankt

 PA


Nee, met je kaartje kan je de opnames van de digicorder niet kijken.
Zo'n CI+ is een handig ding maar heeft zijn beperkingen t.o.v. een digorder/digibox. Het ligt er maar aan waarvoor je het wil gebruiken.

 

Volgende artikels zijn interessant voor je:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/verschil-tussen-tv-met-een-kaartje-en-digiboxdigicorder/

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/kan-ik-met-tv-met-een-kaartje-tv-programma-s-opnemen/

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/mijn-extra-zenderpakketten-ook-via-tv-met-een-kaartje/

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/heb-ik-per-tv-toestel-een-digibox-of-digicorder-nodig/


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
pabeckx
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Telenet CI+ kaart - digibox

Bedankt, jammer van de gemiste kans(en) vind ik .

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Telenet CI+ kaart - digibox

Dat is inderdaad jammer maar hier kan Telenet weinig aan doen he.

Digicorders en digiboxen werken met software van Telenet.
De CI+ werkt met de software van je tv-toestel en die is niet van Telenet.

CI+ blijft iets goed maar het doet ook maar wat het doet...niet meer, niet minder...


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes