Beantwoorden
gebruiker
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Opname digicorder automatisch stoppen

Ik zou willen dat als ik een opname doe voor een bepaald tijdvak (bvb. voor een serie van 16u tot 17u) dat die opname vanzelf stopt als de serie gedaan is.

 

Echter, wat blijkt is dat in mijn Opnames  alsook op de digicorder zelf de opname nog steeds met het rood bolletje staat gemarkeerd. Dan ga ik naar de opname zelf en ik kies opname stoppen.

 

Waarom moet dit manueel gebeuren? Kan dit niet automatisch? Het lijkt alsof een ingestelde opname vanzelf blijft opnemen totdat je het manueel stopt. Zo raakt de harde schijf wel vol..

 

Alvast bedankt.

0 Likes
5 reacties
williamh
Professional Weetjesweter
Berichten: 25
Warming up? All I want for X-mas is YOU On a roll... Nog geen reader's digest? :-)

Opname digicorder automatisch stoppen

Kijk eens bij instellingen naar de tijd vermeld bij 'Opname starten' en 'Opname stoppen'Opnametijd.png

0 Likes
williamh
Professional Weetjesweter
Berichten: 25
Warming up? All I want for X-mas is YOU On a roll... Nog geen reader's digest? :-)

Opname digicorder automatisch stoppen

In het Menu op T.V. vindt je dit terug onder:

-Allerlei

-Instellingen

-Opnames

-Start -Stop opnames

Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2272
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Opname digicorder automatisch stoppen

Als ge uw opnames plant met de TV-Gids dan gebeurt dit allemaal automatisch.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Opname digicorder automatisch stoppen

Voor wat het waard is maar ik doe het zo:

Opname beginnen stel ik in om juist op tijd te beginnen opnemen, niet vroeger. Zeker voor commerciële zenders heb je toch al een pak reklame erbij want hun beginuur van programma is eigenlijk het beginuur van de reklame.

Voor na de opname stel ik een tijd in van 15 minuten want je weet nooit of een programma enkele minuten vertraagd is begonnen of niet.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
williamh
Professional Weetjesweter
Berichten: 25
Warming up? All I want for X-mas is YOU On a roll... Nog geen reader's digest? :-)

Opname digicorder automatisch stoppen

@Janneke_Dust

Inderdaad opnames gebeuren automatisch volgens tijdschema van de T.V. gids.

De  'Stop' tijd kun je echter zelf instellen via het Menu. Van 00:00 tot 00:45 min. na opname.

 

0 Likes