Beantwoorden
nicole
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader! Twee handen vol!

whop,vaste telefoon en gsm

halo, ik heb whop maar de vaste telefoon gebruik ik niet ik heb ook king 15 euro's per maand ook dat gebruik ik wienig dus hier de vraag waarom kan ik mijn belwaarde van de vaste telefoon die ik niet gebruikt niet gebruiken met mijn gsm waarom zit er naast gebruik vaste telefoon ook geen standaards gebruik gsm voor mij zou dit een oplossing zijn en kan ik king terug opzeggen 

 

0 Likes
Beantwoorden
8 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

whop,vaste telefoon en gsm

bellen via de triiing applicatie als je smartphone hebt op ios of android

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
nicole
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader! Twee handen vol!

whop,vaste telefoon en gsm

IK WEET DAT IK KAN BELLEN  VIA TRINNG  OP MIJN GSM MAAR IK WIL AF VAN 2 TELEFOONLIJNEN VASTE IN WHOP GEBRUIK IK NIET DUS WAAROM KAN IK DIE BELWAARDE NIET GEBRUIKEN GSM IK BEL ALLEEN ALS HET MOET EN DAT IS WEINIG KING MET 15 EURO IS DUS DE VEEL 

0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

whop,vaste telefoon en gsm

ge moet daarom nie roepen , da is voor niks nodig  🙂

geen whop zonder vaste lijn

geen voordeel zonder een whop

zo klaar als pompwater  🙂

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
nicole
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader! Twee handen vol!

whop,vaste telefoon en gsm

sorry mijn hoofdletter stond aan doen ik dat berichtje schreef maar jij roep wel ik had gewoon een vraag gesteld waarom kunnen wij niet kiezen tussen vaste lijn of gsm jij had gewoon kunnen zeggen sorry maar dat ga niet in plaats van mij slecht de maken ik zet hier geen berichten meer als je als klant niet een vraag moogt stellen over je abonnement sorry bij scarlet waren zij vriendelijker Smiley Knipoog

Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

whop,vaste telefoon en gsm

zoals je kan zien was dat als grap bedoeld  zie smiley

mijn excuses als dat verkeerd is overgekomen

Telenet heeft voor deze 2 pakketten gekozen , weinig aan te veranderen

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Bremar
Freshman Beetjesweter
Berichten: 23
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

whop,vaste telefoon en gsm

Waarom neem je dan in godsnaam King. Als je niet veel belt met je gsm kan je toch een oplaadkaart nemen?
0 Likes
Beantwoorden
nicole
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader! Twee handen vol!

whop,vaste telefoon en gsm

gek hoe een vraag zoveel verkeert kan overkomen


@Bremar schreef:
Waarom neem je dan in godsnaam King. Als je niet veel belt met je gsm kan je toch een oplaadkaart nemen?

 

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

whop,vaste telefoon en gsm

"...dus hier de vraag waarom kan ik mijn belwaarde van de vaste telefoon die ik niet gebruikt niet gebruiken met mijn gsm..."

 

Dat kan wel door het gebruik van triiing in zekere zin. De voorwaarde is wel dat je:

 

- Verbonden bent via wifree, homespot, hotspot of een andere wifi verbinding.

- Indien de optie anytime niet actief is je enkel door de week in de daluren gebruik kunt maken van het onbeperkt bellen naar vaste lijnen en de 2000 minuten naar mobiele nummers. In de weekends en op feestdagen is het de hele dag.

 

"...waarom zit er naast gebruik vaste telefoon ook geen standaards gebruik gsm voor mij zou dit een oplossing zijn en kan ik king terug opzeggen"

 

Het ene heeft niets te maken met het andere. Gebruik je zo weinig je gsm kan je overschakelen naar prijs volgens verbruik en kan je via triiing en de optie anytime voordeel doen. Prijs volgens verbruik heeft een 1malige actievatiekost van 5 euro. Wanneer je echter belt (niet via triiing), sms't of 3G gebruikt gaat dat aangerekend worden.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden