De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Spelregels: We houden het graag netjes

Waarvoor je deze community kan gebruiken? Laten we zeggen: discussies en het uitwisselen van informatie en tips & tricks in verband met Telenet-diensten en andere zaken die met internet of entertainment te maken hebben.

De Telenet Community gebruiken? Laten we dan een paar afspraken maken.

Even checken eerst ...Zit je met een probleem of een vraag? Voor je het post: zoek het eerst even op via de balk bovenaan de pagina. Want misschien ben je niet de eerste binnen de Netweters-community die ermee zit. En de moderatoren zullen dubbele posts verwijderen: meerdere posts over hetzelfde onderwerp creëren alleen maar chaos.

Mond gespoeld?Scheldwoorden, grove, beledigende, discriminerende of racistische commentaren: die kunnen echt niet hier.

Harde feiten en cijfers: daar zijn we dol op!We houden van juiste informatie, maak dus geen loze beweringen en ondersteun je posts met feiten en cijfers waar mogelijk. Citeer je? Dan weten we graag je bron.

Wie ben je?Je schoenmaat moeten we niet weten, maar we plaatsen geen anonieme posts. Je hebt dus minstens een geldig e-mailadres nodig. Maar wees gerust, we gebruiken het niet voor commerciële doeleinden.

Hou het relevant!Reclame maken voor commerciële producten of diensten? Je persoonlijke zaakjes regelen? Daar zijn andere plaatsen voor online: hier houden we het graag informatief en interessant voor alle Netweters.

Denk eraan, iedereen kan meelezen.Deel je informatie met De Netweters? Super! Maar denk eraan dat iedereen kan meelezen. Persoonlijke informatie zoals je telefoonnummer, adres, bankgegevens ... Al die dingen en je diepste geheimen hou je misschien toch beter voor jezelf.

Hou je het hier ook proper?We blijven graag clean. Plaats alsjeblieft geen schadelijke inhoud zoals links naar malware, Trojanen, virussen en andere. Maar dat spreekt voor zich, niet?

Likes, die moet je verdienen.Iedereen helpt iedereen met plezier. Maar een schouderklopje zo nu en dan doet wonderen. Like er dus gerust op los. Maar onthoud enkele basisregels:

  • Geef Netweters alleen likes als ze verdiend zijn.
  • Plaats je regelmatig relevante reacties? Dan stromen de likes vanzelf binnen.
  • Volg je de spelregels niet? Dat grijpen de moderatoren in.

Onze moderatoren waken.Is je post in strijd met de wet? Is de inhoud niet correct of irrelevant? Schend je de privacy of (eigendoms)rechten van andere leden of derden? Overtreed je de gebruiksvoorwaarden of spelregels?

Als je bijdrage niet ok is, kunnen de moderatoren die verwijderen of aanpassen, of je account blokkeren. Dat laten ze je dan ook weten. Probeer je het beloningssysteem te manipuleren? Dan kunnen ze je likes verwijderen, je ranking aanpassen … En als je het echt te bont maakt, gooien ze je uit De Netweters!

We vragen de leden van De Netweters om ook zélf waakzaam te zijn. Zie je een bijdrage die niet koosjer is? Meld het even via de link ‘ongepaste inhoud melden’ onderaan elk bericht. Zo zorgen we er samen voor dat het hier een aangename omgeving blijft voor iedereen.

Hoe herken je Telenet binnen de community?De moderatoren en de community managers kan je herkennen aan hun rank in de community (Community Manager, Moderator). Andere werknemers van Telenet kunnen zich identificeren via de handtekening in hun bericht.

Wijzigingen? Dat kan altijd. Telenet kan wijzigingen aanbrengen aan deze gebruiksvoorwaarden of spelregels. Essentiële aanpassingen zullen natuurlijk vooraf worden meegedeeld.

Dit zijn de regels die gelden bij De Netweters. Dus als je de community gebruikt, ga je akkoord met deze spelregels en de gebruiksvoorwaarden.

Voor alle duidelijkheid, we zitten hier niet bij de Telenet-GroupAlle informatie binnen De Netweters is opgesteld door en voor klanten. Moderatoren en de community manager houden een oogje in het zeil. Het merendeel van de informatie binnen de community wordt dus door andere gebruikers gepost. Ze wordt dus niet officieel ondersteund door Telenet.

Is dat een probleem? Tuurlijk niet. Het betekent wél dat je voorzichtig moet zijn met de informatie. Maar dat geldt natuurlijk voor alle informatie, vanuit eender welk medium. En heb je een vraag omtrent je account of betalingen? Dan ben je beter af bij de officiële Telenet-kanalen: de Klantendienst, Facebookpagina, Mijn Telenet ...

Via deze kanalen kan je ons bereiken.