Beantwoorden
McMichael
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your eighth party! Pionier It's your fifth party! It's your fourth party!

Yelo tv stream hangt soms vast op PC

Hallo,

Ik heb nu ongeveer 2 weken een nieuwe computer en heb een probleem met de yelo tv stream.
Als ik aan het kijken ben naar een programma dan kan het regelmatig gebeuren (om de 30 seconden tot een minuut) dat de stream even vasthangt (voor ongeveer 5-10 seconden). Daarna gaat hij opeens gewoon verder. Ik moet wel zeggen dat ik dit op mijn vorige computer dit probleem niet had.

Dingen die ik geprobeerd heb (zonder succes) :
- Op verschillende internet browsers geprobeerd (Internet Explorer, Firefox, Chrome)

- Silverlight verwijderd en opnieuw geinstalleerd

Hier zijn wat gegevens van men computer, misschien dat die eventueel kunnen helpen :
- Processor : AMD Athlon(tm) x4 860k Quad Core Processor (4CPUs) 3.7GHz

- Grafische Kaart : NVIDIA GeForce GTX 750 Ti
- RAM geheugen : 8GB
- Type systeem : 64 bitbesturingssysteem
- Windows versie : Windows 7 Home Premium

 

 

 

 

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Yannick_
Professional Weetjesweter
Berichten: 56
My smart Valentine Trick or treat? Goed bezig! All I want for X-mas is YOU

Yelo tv stream hangt soms vast op PC

hoi McMichael,

 

Hoe is je computer zelf eigenlijk verbonden met de modem? Is dit via wifi? Zo ja, kun je dan eens de info op http://telenet-wifi.be/nl#/ overlopen om je verbinding te verbeteren?

Als dat niet het geval is, of als je daarna toch nog problemen ondervindt, dan mag je ons gerust even via Facebook of Twitter contacteren, we helpen je daar graag verder.

 

mvg,

 

Yannick

Yannick

Kids today with techno music. You should enjoy the classics, like Hasselhoff. ~Reinhardt | Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
McMichael
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your eighth party! Pionier It's your fifth party! It's your fourth party!

Yelo tv stream hangt soms vast op PC

Ik heb een Powerline AV 6400 adapter, dan via die adapter een kabel naar men computer.

Wat ik zo raar vind is dat ik dit probleem alleen heb op deze computer (want het internet blijft hetzelfde verbonden op beide pc's.

MvG
Michael

0 Likes
Beantwoorden
vdb
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

Yelo tv stream hangt soms vast op PC

wij hebben hetzelfde probleem , alles blijft gewoon werken behalve Yelo-TV ?????

 

Grtz , 

Raf

0 Likes
Beantwoorden