Beantwoorden
LINALILY24
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Verander-je-wachtwoord-dag Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Wie kan de wifi-pods uittesten?

Dag netweters .

Een vriend van mij had een dik jaar geleden de wifipods mogen testen .

ik vroeg mij af hoe je een testpersoon wordt en wie dat beslist .

ik wil graag  ook testpersoon worden .

 

Titel gewijzigd door Anissa (mod) | Vorige titel: Wie kan testpersooon worden

4 reacties
BandR
Freshman Veelweter
Berichten: 203
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Wie kan de wifi-pods uittesten?

hoe je tester wordt weet ik niet, maar je kan ze gratis 3 maand proberen alleszins, zie telenet website

William_L
Experienced Meerweter
Berichten: 95
Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag

Wie kan de wifi-pods uittesten?

Hallo,

Iedereen kan die uittesten want de eerste 3 maand zijn gratis (zie https://www2.telenet.be/residential/nl/netwerk/360wifi.html).

Als je ze opzegt binnen de 3 maand kost het je niets...

Ikzelf heb er sinds een jaar 3 in huis en ik ben er heel tevreden over. Ik vergeet bijna dat ik ze heb...
De installatie echter was een ramp maar ik veronderstel (en hoop) dat die problemen opgelost zijn ondertussen.

 

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1150
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Straf. Héél straf!

Wie kan de wifi-pods uittesten?

Voor zover ik weet, zijn er momenteel geen algeme testpanels binnen Telenet. Vaak worden hier bepaalde regio's (bvb de TV-box IP) voor genomen of soms dmv een oproep (hier of elders).

Of is dat intussen anders @Moderator?


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 537
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Wie kan de wifi-pods uittesten?

Telenet 360° Wifi werd in maart 2022 getest door een beperkte groep klanten. Deze klanten werden willekeurig door Telenet geselecteerd op basis van een drietal criteria. Ze kregen hiervoor een persoonlijke uitnodiging en konden dan beslissen om deel te nemen aan de test. Gezien de interesse op De Netweters hebben we toen ook enkele van onze leden kunnen laten toevoegen aan de testgroep. Een jaar later, op 27 maart 2023, is Telenet 360° Wifi vervolgens voor al onze klanten gelanceerd.


@WG94  schreef:

Voor zover ik weet, zijn er momenteel geen algeme testpanels binnen Telenet. Vaak worden hier bepaalde regio's (bvb de TV-box IP) voor genomen of soms dmv een oproep (hier of elders).

Of is dat intussen anders @Moderator?


@WG94 Dit klopt. Er zijn geen vaste testpanels waar Telenet gebruik van maakt op dit moment. Dit is wel al vaker intern besproken, maar is door andere prioriteiten nog nooit zo opgezet, wat betekent dat er momenteel geen uniforme manier van testen bestaat. Wanneer er intern nieuwe testen worden aangekondigd voor specifieke hardware, polsen we steeds proactief bij onze collega's of enkele leden van De Netweters mee in het testproject mogen stappen. Zo proberen we indien mogelijk jullie mee te betrekken in dit soort testen, al lukt ons dit niet altijd. Weet dat je op jouw Netweters-profiel ook kan aanduiden dat je interesse hebt om tester te zijn, indien de mogelijkheid zich daartoe stelt. Vul ook zeker aan welke platformen en toestellen je gebruikt zodat deze info al beschikbaar is indien nodig.
 

Bjarne_0-1713862949444.png

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.