Beantwoorden
Philippe1009
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Kan je 360° Pods koppelen aan business klantnummer?

Beste 

 

ik heb een vraag omtrent de 360 pods, ik heb een 2 jaar geleden 3 Pods ontvangen als test persoon, nu heb ik mijn account van prive laten overzetten naar een business account van mijn vriendin (zelfde adres) om het in de zaak te kunnen steken. 

 

echter zijn nu mijn 3 pods onbruikbaar en kan ik deze ook niet meer koppelen. 

Ik zie ze wel gekoppeld in my telenet app onder mijn netwerkinstellingen en kan er naar pingen maar ze zenden niks uit.

Telenet klantendienst zegt ik deze ineens niet meer kan gebruiken nochtans in de winkel voor de overzet had men mij iets anders beloofd. 

ik kan ze niet meer ontkoppelen in mijn vorig profiel omdat al mijn diensten weg zijn uiteraard.

is er iemand die een oplossing weet toevallig wat ik zou kunnen doen om ze alsnog gekoppeld te krijgen? 

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: 360 pods

2 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2727
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Kan je 360° Pods koppelen aan business klantnummer?

flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1617
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Kan je 360° Pods koppelen aan business klantnummer?


@Philippe1009  schreef:

Ik heb een 2 jaar geleden 3 Pods ontvangen als test persoon, nu heb ik mijn account van prive laten overzetten naar een business account van mijn vriendin (zelfde adres) om het in de zaak te kunnen steken. 

echter zijn nu mijn 3 pods onbruikbaar en kan ik deze ook niet meer koppelen. 


Tenzij het terug gewijzigd is, was de situatie voor business accounts de volgende:

  1. Business klanten kunnen nog geen nieuwe modem (F@ST3896LG) krijgen met ingebouwde 360 pod, gezien deze de 4G back-up niet ondersteunt.
  2. Business klanten met een oudere modem (CV8560E, CH8568LG, ...) die wel willen overgaan op 360 pods, krijgen de éérste pod gratis, gezien hun modem geen ingebouwde 360 pod heeft. Deze moet dan bedraad aangesloten worden op de modem. Bij Wifi modems wordt de ingebouwde WiFi dan uitgezet.
  3. De 2de en volgende 360 pods dan geïntegreerd met de éérste 360 pod (die bedraad verbonden is met de modem).

Geen idee hoe ze dit regelen bij een overgang van privé naar business, maar daar zal de chaos ontstaan zijn.