Beantwoorden
nhn2015
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Trick or treat? Twee handen vol! Follow the reader, reader! Vernieuwde Telenet Webmail?

Geen wifi meer met 360 Modem en pod

Hi iedereen,

Sinds zaterdag voormiddag 10.02.2024 heb ik geen wifi meer op 360 modem en pod.

Wifi staat op de webpagina aan.

Ik heb reeds de modem verschillende keren herstart, alsook de standaard instellingen terug gezet, maar er komt geen wifi tevoorschijn. Zou de modem zelf een probleem kunnen hebben? Via telefoon heb ik geen hulp kunnen verkrijgen, en via messenger is het ook niet gelukt. Wat nu?

 

Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: Wifi 360 geen signaal meer

11 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Geen wifi meer met 360 Modem en pod

Trek alles (stroomstekker ) eens uit 5 min steek terug laat rustig opstarten

nhn2015
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Trick or treat? Twee handen vol! Follow the reader, reader! Vernieuwde Telenet Webmail?

Geen wifi meer met 360 Modem en pod

Heb ik reeds gedaan maar vergeten in mijn post te plaatsen. Sorry.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Geen wifi meer met 360 Modem en pod

Je kunt Telenet via WhatsApp bereiken op het nummer: +32 468 00 10 98

Klanten nr door sturen en foto van de modem morgen vroeg zal je antwoord hebben

kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1680
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Geen wifi meer met 360 Modem en pod

@nhn2015 het kan inderdaad zijn dat je modem defect is en dan zullen de Pods ook niet meer werken. 

Het enigste dat je kan doen is naar de helpdesk bellen om te laten nakijken of je modem nog werkt. 

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
nhn2015
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Trick or treat? Twee handen vol! Follow the reader, reader! Vernieuwde Telenet Webmail?

Geen wifi meer met 360 Modem en pod

Ik ga vandaag iemand van telenet aan de lijn proberen te krijgen, en als ze mij vandaag geen technieker kunnen sturen, dan zeg ik de hele bel af en ga ik elders.

nhn2015
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Trick or treat? Twee handen vol! Follow the reader, reader! Vernieuwde Telenet Webmail?

Geen wifi meer met 360 Modem en pod

Ik gebruik geen WhatsApp of andere sociale troep. Messenger had ik gebruikt via één van mijn zonen. That's it.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen wifi meer met 360 Modem en pod

En welke elders gaat vandaag een technieker sturen als je vandaag belt? 

Als je wil veranderen lees dan dit eens op de site van het BIPT.

nhn2015
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Trick or treat? Twee handen vol! Follow the reader, reader! Vernieuwde Telenet Webmail?

Geen wifi meer met 360 Modem en pod

En wat is dit weer voor een stomme vraag?

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen wifi meer met 360 Modem en pod

@nhn2015 

Is het niet een beetje kort door de bocht dat als er vandaag geen technieker komt dat je dan elders gaat ? 

Het is niet dat je vandaag even belt en er ook direct een technieker kan komen. Moest het zijn dat er iemand in de buurt is en die tijd heeft is dat natuurlijk des te beter maar anders ga je moeten wachten vrees ik. Ook naar een ander over gaan zal niet zo gemakkelijk zijn ook daar moeten installatie afspraken voor gemaakt worden. 

Als je geen gebruik maakt van de social media kanalen kun je bellen en zou dan eerst eens vragen of er iets mis kan zijn met de lijn. Natuurlijk ook eens testen of je internet hebt met een rechtstreekse kabel. Als dat wel het geval is kan je al even vooruit ? je kan dan altijd nog een technieker laten komen natuurlijk maar je hebt dan wel even internet tot zo ver mogelijk. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1614
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Geen wifi meer met 360 Modem en pod


@patrick37  schreef:

@nhn2015 

Is het niet een beetje kort door de bocht dat als er vandaag geen technieker komt dat je dan elders gaat ? 


Ik vind het kort door de bocht dat je daar zelfs op reageert.

1) dat zijn toch loze "dreigementen" waar niemand van wakker ligt.

2) hij is toch vrij van te gaan en staan waar hij wilt?

 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen wifi meer met 360 Modem en pod

@flip1953 

Zeker vrij om te gaan en staan waar die wil geen probleem. 

Toch ook kort door de bocht dat je er zelf een reactie  wil geven op wat ik post......

Voor de rest geen reactie meer want het gaat offtopic gaan. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.