Beantwoorden
1willy1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 28
Laat de zon in je hart! De vlam zit erin. All I want for X-mas is YOU Verander-je-wachtwoord-dag

Buur kan niet inloggen op wifi-netwerk

Vraagje mijn buur loging XXXXX en wachtwoord YYYYYYY kan geen verbinding maken wat scheelt er groetjes willy paspoort 2717



StefaanH (Krak) heeft de inhoud van deze post bewerkt.
Reden: Gevoelige persoonlijke info verborgen

 

Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Wifie

 

Mvg willy
8 reacties
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Buur kan niet inloggen op wifi-netwerk

Als dit werkelijk een login en wachtwoord is zou ik het zo snel mogelijk hier verwijderen en online veranderen.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5201
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Buur kan niet inloggen op wifi-netwerk

@Moderator 

Zou je deze post ASAP willen aanpassen indien TS dat niet zelf doet aub?

Thx 😉

EDIT: oeps, was even vergeten dat ik dat zelf kan. Is dus al uitgevoerd intussen ....  😳


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5215
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Buur kan niet inloggen op wifi-netwerk

Verkeerd login, verkeerd wachtwoord, toestel defect, wifi signaal te zwak, wifi signaal uitgevallen, ...

Is er iemand die met dat login en wachtwoord kan inloggen? Zoja controleer dan of je exact hetzelfde invoert. Opgelet sommige toestellen kunnen als eerste teken automatisch de kleine letter veranderen in een hoofdletter.

Gaat het over login en wachtwoord op de Telenet router? Zo ja dan kan je dat controleren via mijn.telenet.be of via de telenet app (opgelet niet de telenet tv app).

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2752
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Buur kan niet inloggen op wifi-netwerk

1willy1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 28
Laat de zon in je hart! De vlam zit erin. All I want for X-mas is YOU Verander-je-wachtwoord-dag

Buur kan niet inloggen op wifi-netwerk

Weet niet naar lukt niet zal een zijn klan mr sturen met mijn gegeven gaat het denk dat deze van hem niet correct meer zijn ? 

Mvg willy
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1159
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Buur kan niet inloggen op wifi-netwerk


@1willy1  schreef:

zal een zijn klan mr sturen met mijn gegeven


Stuur nooit klantennummers, gebruikersnamen of wachtwoorden door. Niet openbaar en ook niet in privéberichten.


@1willy1  schreef:

Weet niet naar lukt niet


Maar je antwoord niet op de belangrijkste vraag: wat lukt er niet?

  • Probeert uw buur in te loggen op de Wi-Fi van zijn eigen modem ==> SSID en wachtwoord van de modem nodig, niet gebruikersnaam en wachtwoord van zijn Telenet-account. Deze kan je vinden via de Telenet-app & Mijn Telenet.
  • Probeert uw buur in te loggen op Mijn Telenet of Webmail ==> kijk na of hij inlogt met een e-mailadres en niet langer met een oude login van 1 letter en een aantal cijfers. Wachtwoord geweigerd? Boven het wachtwoord invoerveld staat een link "Vergeten?" dat kan je gebruiken om een nieuw wachtwoord aan te maken.
  • Iets anders? Geef ons meer info en we kunnen meedenken

  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
1willy1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 28
Laat de zon in je hart! De vlam zit erin. All I want for X-mas is YOU Verander-je-wachtwoord-dag

Buur kan niet inloggen op wifi-netwerk

SSID en wachtwoord van de modem Zal zien al hij thuis is bedankt 🙏 

Mvg willy
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2752
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Buur kan niet inloggen op wifi-netwerk

Als hij een modem heeft eens zonder stroom zetten 5 min

Anders wifi vergeten terug in loggen met je juiste login weer

Dan zou het weer moeten werken