Beantwoorden
Steph_VH
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

iPhone 14 besteld en betaald, maar niet geleverd?

19/07 heb ik een iphone 14 besteld bij telenet. Deze werd niet geleverd en ik heb ook geen bevestigingsmail gekregen dat het pakket onderweg is. We hebben uren zitten bellen naar telenet, zij verbinden ons de hele tijd door en zijn amper bereid om ons verder te helpen. 

1 medewerker wist ons te vertellen dat er "zogezegd" geen bestelling te vinden was. We hebben naar onze bank gebeld en het geld is er weldegelijk afgegaan. We hebben vervolgens teruggebeld naar telenet en daar hebben ze ons beloofd meteen een bevestigingsmail te sturen en de iphone op te sturen maar het zou max. 2-3 werkdagen duren wanneer de iphone geleverd zou worden.

3 dagen verder hebben we nog steeds geen mail ontvangen, noch een iphone. We blijven bellen naar telenet maar niemand wil ons verder helpen en zelfs niet in de telenet winkel.

Wat kan een mens nog meer doen? help. Ik ben ten einde raad.

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Iphone 14 Niet Gelevered

0 Likes
2 reacties
Ex-Netweter
 

iPhone 14 besteld en betaald, maar niet geleverd?

Vraag de Ombudsdienst voor telecommunicatie om te bemiddelen: https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/

(Mijn inziens vraag je best meteen je geld terug en koop je je smartphone in een onafhankelijke zaak.)

Jari_Opsomer
Experienced Meerweter
Berichten: 94
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

iPhone 14 besteld en betaald, maar niet geleverd?

Ik had een week geleden ook hetzelfde probleem, ik heb een klacht ingediend bij de Ombudsdienst Telecom en toen werd er wel naar gekeken. Toestel opnieuw besteld (dan wel geleverd) en geld teruggekregen.

0 Likes