Beantwoorden
Pascalmarnef
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

S23 besteld en betaald op 5 juni

Heb of 5 juni via de website een S 23 besteld met 200 € cashback en tablet. Kreeg na betaling melding op website dat deze niet voorradig waren maar dat Telenet er ging voor zorgen dat ik hier alsnog nog kan kon van genieten . Op 22 juni nog steeds niets gezien van bestelbon of smartphone dus aan mijn poging begonnen om bij de klantendienst binnen te geraken. Telefonisch na verschillende keren meer dan 1u  wachten nooit binnengeraakt dus maar poging via whatsapp gedaan. Dit ging al iets vlotter en na de nodige uitleg en het bezorgen van mijn betalingsbewijs werd er een dossier opgemaakt naar de achterliggende dienst met de melding dat het urgent was. Ondertussen verschillende keren terug contact opgenomen via Whatsapp en telkens het antwoord dat ze geen zicht hebben wanneer de achterliggende dienst contact gaat opnemen. Vandaag dan toch maar eens langs de Telenet shop gegaan in Schoten en daar kreeg ik dan weer de melding dat zij niks kunnen doen aan online bestellingen. Na enig aandringen is de vriendelijke dame achter de balie toch eens gaan zien in mijn klantendossier en wist me te vertellen dat daar in stond dat dat er op de betaling gewacht wordt van de bestelling. Als laatste kreeg ik nog de tip mee om mijn geld terug te vragen maar dit is ook niet vanzelfsprekend als dit via dezelfde achterliggende dienst moet gebeuren .Het is zo dat de promo kan aangevraagd worden tot eind augustus wat op zich een dikke maand is maar momenteel heb ik dus geen zicht of de smartphone uiteindelijk geleverd gaat worden .

0 Likes
2 reacties
Pascalmarnef
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

S23 besteld en betaald op 5 juni

Heb of 5 juni via de website een S 23 besteld met 200 € cashback en tablet. Kreeg na betaling melding op website dat deze niet voorradig waren maar dat Telenet er ging voor zorgen dat ik hier alsnog nog kan kon van genieten . Op 22 juni nog steeds niets gezien van bestelbon of smartphone dus aan mijn poging begonnen om bij de klantendienst binnen te geraken. Telefonisch na verschillende keren meer dan 1u  wachten nooit binnengeraakt dus maar poging via whatsapp gedaan. Dit ging al iets vlotter en na de nodige uitleg en het bezorgen van mijn betalingsbewijs werd er een dossier opgemaakt naar de achterliggende dienst met de melding dat het urgent was. Ondertussen verschillende keren terug contact opgenomen via Whatsapp en telkens het antwoord dat ze geen zicht hebben wanneer de achterliggende dienst contact gaat opnemen. Vandaag dan toch maar eens langs de Telenet shop gegaan in Schoten en daar kreeg ik dan weer de melding dat zij niks kunnen doen aan online bestellingen. Na enig aandringen is de vriendelijke dame achter de balie toch eens gaan zien in mijn klantendossier en wist me te vertellen dat daar in stond dat dat er op de betaling gewacht wordt van de bestelling. Als laatste kreeg ik nog de tip mee om mijn geld terug te vragen maar dit is ook niet vanzelfsprekend als dit via dezelfde achterliggende dienst moet gebeuren .Het is zo dat de promo kan aangevraagd worden tot eind augustus wat op zich een dikke maand is maar momenteel heb ik dus geen zicht of de smartphone uiteindelijk geleverd gaat worden .

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7399
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

S23 besteld en betaald op 5 juni

@Pascalmarnef zie dat er nog niemand op jouw onderwerp heeft gereageerd. Nu is dit sowieso iets dat je best via de klantendienst rechtstreeks laat nakijken, want zij hebben zicht op de status van je bestelling en kunnen je mogelijks meer info of een status update geven. Hopelijk heb je het toestel ondertussen al of heb je toch al meer info verworven.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes