Beantwoorden
Steven73
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party! Hi there!

Telenet TV flow zonder een internetabonnement

Is het mogelijk om Telenet flow te nemen, zonder internet van telenet te hebben.

Situatie: Wij hebben sinds enkele jaren glasvezel liggen voor ons internet. Momenteel hebben we nog een digicorder en router staan van telenet, alleen voor de tv. Maar we zijn aan het verbouwen en boven kunnen we de digibox niet zetten momenteel. Dus nu de vraag. Kan ik de digicorder weg doen en kijken op onze tv's via de apple TV box zonder telenet internet. Momenteel kijken we zo al , maar nu hebben we nog een digicorder en een router in de kelder staan, deze zou ik willen weg doen. En gewoon via de app kijken zonder de digicorder. Vroeger ging dit zeker niet. Als alternatief kunnen we overgaan naar TV vlaanderen, deze kunnen dat wel blijkbaar.

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Telenet Flow zonder telenet internet

0 Likes
15 reacties
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1614
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Telenet TV flow zonder een internetabonnement


@Ex-Netweter  schreef:
Het minimum wat je nodig hebt om toegang te krijgen tot de Telenet TV-app is een Telenet CI-module en een kabelabonnement.

Volgens mij is het minimum dat je nodig hebt om toegang te krijgen tot de Telenet TV-app, een interactieve digicorder, met andere woorden:

  • een TV abonnement.
  • een Telenet modem (kan zonder internet, nodig voor interactiviteit).
  • een digicorder (kan ook een aangekochte zijn).

Voor een TV Box heb je dan wel internet nodig.

Correct me if I'm wrong 🤔

 

@Steven73  schreef:

Momenteel kijken we zo al , maar nu hebben we nog een digicorder en een router in de kelder staan, deze zou ik willen weg doen. En gewoon via de app kijken zonder de digicorder.


Je kan toch gewoon die digicorder en een router in de kelder laten staan (je hoeft niet te kijken via de digicorder).

0 Likes