Beantwoorden
Doberdan
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Safespot ondersteunt nieuwe modem niet

Hallo,

Ik heb One Up, Windows 11, de laatste nieuwe modem (zwarte 360), Safespot+ is geïnstalleerd op de modem.

De app Safespot is geïnstalleerd op mijn GSM (Honor 8 Pro) en op de Ipad.

Ik krijg de melding dat ze verbonden zijn met het thuisnetwerk, maar ze krijgen geen verbinding met de modem. (Ipad meldt zelfs dat Safespot deze modem niet ondersteunt)

Telenet heeft al een technieker langsgestuurd en die bevestigd dat mijn systeem in orde is, maar volgens hem ondersteunt de laatste nieuwe modem inderdaad de app Safespot niet. De Telenet-medewerkers beweren van wel, maar hebben ook geen oplossing.

Het probleem zou doorgestuurd zijn naar TBO of zoiets???

Ik ga in de Telenet winkel terug mijn modem omwisselen naar de witte versie (die blijkbaar ook de snelheden van One Up aankan).

Als het dan nog niet lukt, ga ik terug downgraden naar One omdat ik anders betaal voor een virusbeveiliging die niet werkt.

Of heeft iemand anders een oplossing???

 

Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Safespot

 

0 Likes
19 reacties
BartO69
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Verander-je-wachtwoord-dag Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi!

Safespot ondersteunt nieuwe modem niet

Antwoord van Telenet:

"Door de aanhoudende drukte duurt de verwerking van sommige dossiers langer dan voorzien. Onze collega's doen er alles aan om dit zo snel mogelijk voor je in orde te brengen. Vanessa"

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot ondersteunt nieuwe modem niet

@BartO69 

Daarom als je hier de voorbeelden kan zetten dan zal @Bjarne je bericht ook oppikken en zien wat die kan doen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Safespot ondersteunt nieuwe modem niet

@BartO69 en @Doberdan  merken jullie nog steeds dat het niet lukt met Safespot? Ondertussen hebben we feedback gekregen dat er inderdaad een outage was en je daardoor niet kon activeren. Ondertussen zou dat opgelost zijn. Kunnen jullie even testen en iets laten weten? 

Thx! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Doberdan
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Safespot ondersteunt nieuwe modem niet

Hallo,

Door al die miserie die ik gehad heb, ben ik gedowngrade naar de gewone One.

Dus ik kan eigenlijk niet meer antwoorden op je vraag.

Groetjes.

0 Likes
BartO69
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Verander-je-wachtwoord-dag Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi!

Safespot ondersteunt nieuwe modem niet

Ter info: Na veel Ge' Whatsapp met de Telenet Helpdesk, en veel geduld,....hebben ze onlangs het kunnen activeren! Safespot+ is nu geactiveerd hier en werkt! 🙂