Beantwoorden
Scheunepeuny
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Profiel voor persoonlijke login creëren lukt niet

Mijn vader zit al enkele weken/maanden met een probleem. Hij kan niet meer inloggen op de apps van Telenet, ook niet op de TV app.

De inloggegevens zijn juist, want hij komt op een scherm met de volgende tekst:

"Opgelet, vanaf vandaag kan je met je huidige login niet meer aanmelden! Je kan vanaf nu alleen nog maar aanmelden met een persoonlijke login in de vorm van een e-mailadres."

Dit terwijl de inlognaam wel degelijk een emailadres is.

Er staat dan een knop met "profiel maken". We klikken hierop, waarna naam en geboortedatum moet ingegeven worden. Dan krijgen we volgende tekst:

"We verstuurden al een uitnodiging om je profiel aan te vullen naar het e-mailadres hieronder. Wil je de uitnodiging opnieuw ontvangen? Controleer je gegevens en klik opnieuw op verzenden"

Dit doen we dan ook, maar dan krijgen we volgende melding:

"E-mailadres is al gekoppeld aan een andere gebruiker".

Daarna geraken we niet meer verder...

Reeds naar winkel geweest, kunnen ze niets doen. Naar klantendienst (meer dan een uur) gebeld. Die meneer heeft goed geholpen, heeft een pincode doorgestuurd waarna het terug werkte, mijn vader wou kwartier later opnieuw inloggen en was terug hetzelfde probleem...

We worden steeds in rondjes gestuurd en niemand kan helpen. Bij Telenet staan ze versteld want dit heeft blijkbaar nog nooit iemand voor gehad!

Als we binnen week geen oplossing hebben dienen we klacht in en verandert mij pa van operator.

Niemand hier die iets weet??

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Inloggen Telenet Apps

0 Likes
1 reactie
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Profiel voor persoonlijke login creëren lukt niet

Hallo,

 

Dit probleem ben ik ook tegen gekomen je kan niet langer inloggen op mijn telenet met oude login gegevens ook al zijn deze correct dit komt omdat telenet overgeschakeld is naar een nieuw IT systeem .

De melding bij het proberen aan te maken van een persoonlijke loigin we stuurden reeds een uitnodiging hiervoor moet je de klantendienst contacteren die kunnen dat weghalen en dan eenmaal je de uitnodiging ontvangen hebt moet je klikken op de link in die emailen de stappen doorlopen één van deze stappen is het instellen van een wachtwoord het is dit wachtwoord dat je moet gebruiken om in te loggen op mijn telenet.

Het is mogelijk  tijdens de stappen  dat je het mac adres van je modem moet opgeven dit kan je vinden op je telenet modem op de sticker.


Nog nooit iemand voorgehad ? hmmmm dat is een leugen ik ben naar de technische dienst gestuurd omdat er blijkbaar wat fout ging bij de migratie van de oude naar de nieuwe software en het nieuwe systeem herkent mij niet.Je geeft terlenet een week ? veel geluk daarmee denk er even aan dat de klantendienst momenteel overspoelt wordt met problemen en er is een regeltje dat klanten met telenet diensten die niet werken voorrang krijgen met een week ga je niet toekomen ....

 

0 Likes