Beantwoorden
bchri
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Verander-je-wachtwoord-dag Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Mobiel verbruik op Mijn Telenet in detail

in het overzicht op een bepaalde nrs zijn er sommige verstuurde sms'jes waarvan de nrs niet verschijnen, is dit normaal?

 

Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: verbruik mobiel in detail

 

4 reacties
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 537
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Mobiel verbruik op Mijn Telenet in detail


@bchri  schreef:

in het overzicht op een bepaalde nrs zijn er sommige verstuurde sms'jes waarvan de nrs niet verschijnen, is dit normaal?

 

Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: verbruik mobiel in detail

 


@bchri Welk overzicht bedoel je dan juist? De uitgaande/inkomende berichten die je kan zien op Mijn Telenet? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

bchri
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Verander-je-wachtwoord-dag Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Mobiel verbruik op Mijn Telenet in detail

 
bchri
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Verander-je-wachtwoord-dag Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Mobiel verbruik op Mijn Telenet in detail

Dit is idd het overzicht datcuk bedoel

Suzy
Community Manager
Berichten: 7395
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Mobiel verbruik op Mijn Telenet in detail

@bchri zie dat er niemand anders op je onderwerp meer gereageerd heeft. Ben zelf eens op mijn eigen aanrekening gaan kijken, bij mijn mobiel verbruik. Wat mij opvalt is dat er enkel geen nummers staan onder de categorie 'mobiel internet'. Dit is ook normaal, omdat het telkens hoort bij de nummer waar het onder staat.

Bij de gesprekken of sms'en secties staan bij mij de gsm-nummers altijd ingevuld. 
Indien je dit maandelijks opmerkt en niet eenmalig, zou ik eens contact opnemen met de klantendienst om dit voor je te laten nakijken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.