Beantwoorden
YvesCieters
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Beheerder/contract eigenaar login niet mogelijk

Ik heb over de afgelopen maanden al meermaals telefonisch contact gehad met de telenet helpdesk. Telkens krijgt men mijn probleem niet opgelost en maakt men een ticket aan bij "de bevoegde dienst" waarna het stil blijft...

Het probleem is dat ik geen login aangemaakt krijg met beheerder of contracteigenaar rechten. Daardoor heb ik geen toegang tot MyTelenet en kan ik mijn modem, mailboxen etc niet beheren.

Ik ben ten einde raad en overweeg ernstig om naar de concurrentie over te stappen.

Wie kan dit deblokkeren?

Help!!!

4 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1128
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Beheerder/contract eigenaar login niet mogelijk

De Netweters zelf zullen je niet kunnen helpen.

We kunnen het wel eens onder de aandacht brengen van @Moderator zodat ze eens bij de juiste personen kunnen gaan aankloppen.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 532
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Beheerder/contract eigenaar login niet mogelijk


@YvesCieters  schreef:

Ik heb over de afgelopen maanden al meermaals telefonisch contact gehad met de telenet helpdesk. Telkens krijgt men mijn probleem niet opgelost en maakt men een ticket aan bij "de bevoegde dienst" waarna het stil blijft...

Het probleem is dat ik geen login aangemaakt krijg met beheerder of contracteigenaar rechten. Daardoor heb ik geen toegang tot MyTelenet en kan ik mijn modem, mailboxen etc niet beheren.


@YvesCieters Ik kan me voorstellen dat het allesbehalve fijn is dat je geen login aangemaakt krijgt. De Netweters gaan je hier zelf jammer genoeg niet mee kunnen helpen. Dit is iets wat enkel de klantendienst van Telenet voor jou kan oplossen. Neem gerust ook eens contact op met het social media team van Telenet zodat ze jou kunnen helpen met het aanmaken van een login of om jouw dossier verder op te volgen: http://m.me/telenet


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

YvesCieters
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Beheerder/contract eigenaar login niet mogelijk

Nadat er bij de bevoegde dienst voor de vierde keer een dossier werd aangemaakt door de helpdesk en de helpdesk agent het probleem mondeling bij diezelfde dienst heeft toegelicht is het probleem eindelijk opgelost geraakt. 

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 532
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Beheerder/contract eigenaar login niet mogelijk

@YvesCieters Goed om te lezen dat het in orde is gekomen. Bedankt om dit te delen!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.