Beantwoorden
bennynieto
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party! Hi there!

yelo tv app

Ik heb een smartphone for windows nokia 735. Tot voor kort werkte de app 'yelo tv' prima. Sinds enkele weken krijg ik de melding "je gebruikt een oude yelo tv-versie, upgrade" - waarna ik klik op 'upgrade nu', waarbij ik kom bij de geïnstalleerde app.

wat deed ik al?

-gsm afzetten en terug opzetten
-de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
-updates van alle apps gedaan

niets helpt.....

heeft iemand een idee?? dank alvast!

0 Likes
13 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

yelo tv app

Hoi 🙂

 

Je zal je smartphone moeten upgraden naar Windows 10 mobile. (Jouw Nokia Lumia 735 zou het moeten ondersteunen)

Dat kan je doen via de upgrade advisor app

 
Quote van de Microsoft site:
 

Met de app Upgrade-assistent ziet u of uw Windows Phone 8.1-apparaat in aanmerking komt voor de upgrade naar Windows 10 Mobile. Als het apparaat in aanmerking komt, kan de app ook worden gebruikt bij het vrijmaken van ruimte op het apparaat, zodat u klaar bent voor de upgrade.

Hoe kom ik aan de app?
  1. Swipe in het startscherm naar de lijst Alle apps en selecteer vervolgens Store.
  2. Zoek de app Upgrade-assistent en installeer deze op het apparaat.
  3. Open de app op het apparaat. De app controleert uw apparaat en laat u weten of het geschikt is voor de upgrade, of er een andere update nodig is voordat u de upgrade kunt downloaden, of dat uw apparaat niet geschikt is voor de upgrade.

Als uw apparaat in aanmerking komt voor de upgrade, moet u mogelijk schijfruimte vrijmaken om deze te downloaden. De app beveelt bestanden aan, zoals video's of foto's, die u tijdelijk naar OneDrive kunt verplaatsen of naar een SD-geheugenkaart, indien deze aanwezig is. Accepteer deze aanbevelingen of wijzig welke bestanden u wilt verplaatsen. Als u wilt, kunt u ook een aantal bestanden verwijderen. Als u bestanden verplaatst naar OneDrive, moet u de app gebruiken om de bestanden terug te zetten op uw apparaat nadat Windows 10 Mobile is geïnstalleerd.

 

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
bennynieto
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party! Hi there!

yelo tv app

dankjewel voor je antwoord!

er is geen mogelijkheid zonder die update te doen? hoor geen goede dingen over de update naar windows 10 voor smartphones.....

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

yelo tv app

Als het onder Windows is, dan kan het niet zonder Windows 10. Was ik van jou, dan zou ik even stilstaan over hoe graag je die Yelo Play app op je smartphone wil. Vooraleer het te installeren zou ik eerst even uitzoeken wat de negatieve/positieve ervaringen van anderen (met hetzelfde toestel) zijn. Het heeft - in mijn ogen - niet veel nut om een nieuw OS te installeren als dat betekent dat je toestel bijvoorbeeld trager of minder goed zal werken. Men is immers vrij "ruim" wat betreft systeemvereisten.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

yelo tv app

@bennynieto

 

Een vriend van mij heeft een Nokia Lumia 640 (denk ik dat het was) en daar werkt het zeer goed op.

Ik zal nog eens vragen of het trager/sneller werkt en wat hij ervan vindt.

 

Ik zou upgraden maar ik heb een heel andere visie over zo'n dingen dan @sb 

Ik wil altijd de nieuwste software hebben. 🙂

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
bennynieto
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party! Hi there!

yelo tv app

dankjewel alvast om dit te bevragen!

mvg benny

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

yelo tv app

@bennynieto 

 

Volgens die vriend van mij is het sneller dan vroeger en het werkt zeer goed zonder problemen. 🙂

 

Maar je moet ermee rekening houden dat dit maar 1 persoon is. Mogelijk kan het zijn dat het bij anderen slechter werkt al denk ik zelf ook wel dat het goed werkt.

De enigste klachten die ik ooit hoor over Windows Phone, is dat er weinig apps zijn.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
bennynieto
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party! Hi there!

yelo tv app

dankjewel!

ik google een beetje verder en neemdan een beslissing.

0 Likes
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

yelo tv app

ik heb hetzelfde probleem en heb zopas die assistent gedownload.

Ik kan hem downloaden en zal deze uitvoerig testen.

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
KELLY01
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

yelo tv app

Van die app van Telenet heb iPad en niets werk goed van Telenet heb al contact opgenomen met Telenet moest dat of dat doen zo gezegd zo gedaan nog altijd zelfde probleem tis gewoon hunder apps die brol is en hier bij de site van bestweters moet je niet zijn want ze kennen er geen bal van

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

yelo tv app

@KELLY01

 

Jij hebt hier nog maar 3 berichten gepost. Elke bericht daarvan was negatief en onvriendelijk.

 

Het is gemakkelijk om te zeggen dat wij niet helpen en er niets van kennen. Maar de vraag is of we wel willen helpen als we onvriendelijke posten lezen. En je hebt nog geen enkele vraag gesteld alleen maar geklaagd...

 

Sorry maar zo kunnen/willen we niet helpen.

 

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
KELLY01
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

yelo tv app

Jammer dat de waarheid soms kan kwetsen hè als je problemen heb en je neemt contact op met Telenet en daar ben je niet geholpen en wat ik hier hier zegd is alleen maar waarheid maar ja sommige kunnen niet tegen de waarheid 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

yelo tv app


@KELLY01 schreef:

Jammer dat de waarheid soms kan kwetsen hè als je problemen heb en je neemt contact op met Telenet en daar ben je niet geholpen en wat ik hier hier zegd is alleen maar waarheid maar ja sommige kunnen niet tegen de waarheid 


@KELLY01- Voor alle duidelijkheid: deze site (denetweters.be) is bedoeld voor en door klanten. Er zijn medewerkers van TN actief, maar dan eerder in de hoedanigheid van mod of admin, al staat het hen uiteraard ook vrij om te reageren.

 

Ik kan begrijpen dat je gefrustreerd bent dat je de Yelo Play app (en andere TN apps?) niet aan het werk krijgt op je iPad, maar is het dan écht nodig dat je hier je gal spuwt tegenover mensen, klanten zoals jij en ik, die je alleen maar willen helpen?

 

Langs de andere kant, als je van mening bent dat deze mensen (vrijwilligers!) op dit forum er "geen bal van kennen", dan vraag ik me af wat je hier nog doet.

Jouw profiel > Mijn instellingen  > Persoonlijk profiel > Sluit Account > Account sluiten

 

en je ben van ons af. Aan jou de keuze.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
KELLY01
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

yelo tv app

Ik heb niets tegen de mensen hier tis gewoon dat min apps niet gaan zowel Telenet support en mijn Telenet en ben wel goeie klant van Telenet zal mij afmelden zoals jij zegt sb zal mij er mijne tijd er niet meer insteken er zijn nog andere operators genoeg ben bij tv Vlaanderen geweest nooit geen problemen gehad en zal weer naar daar gaan

0 Likes