Beantwoorden
MVR
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your eighth party! Pionier It's your seventh party! It's your second party!

mails bewaren op (mobiele) toestellen

Indien ik thuis mijn mails open op de vaste computer, verdwijnen de mails in de mailbox op externe computer of op smartphone. Is er een manier om die daar ook te bewaren?

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Goske
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your eighth party! Pionier It's your seventh party! It's your second party!

mails bewaren op (mobiele) toestellen

ik gebruik een iphone 4 en mijn mails worden hierop wel uit de inbox verwijderd wanneer ik deze wis op mijn thuisPC, maar niet uit mijn prullenmand.

Je kan dit in instellingen regelen
instellingen --> e-mail, contacten, agenda's --> klik op uw telenet mail-account en scroll naar beneden, klik op "geavanceerd". Selecteer bij "verwijderde berichten" : verwijder --> NOOIT. Selecteer bij "zet verwijderde berichten in"  de locatie waar je uw e-mails wenst te bewaren (verwijderd of archief). KLAAR!

0 Likes
Beantwoorden
UnDutchable30
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 6
It's your eighth party! Mooi, mooi! Pionier Primeur!

mails bewaren op (mobiele) toestellen

Hier zit een wezenlijk verschil met Exchange, imap en pop. Bij pop moet je de juiste keuze maken op ieder device incl. Pc om je email te laten staan. Bij imap synchroniseert in ieder geval alles en is een heel veel betere keuze als protocol.
0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

mails bewaren op (mobiele) toestellen

Als er op  je vaste computer een Microsoft e-mailprogramma via POP3 staat (Outlook, Windows Live Mail, Windows Mail,...) dan moet je er voor zorgen dat de volgende instellingen juist staan:

Zie bijvoorbeeld: Outlook 2007, Outlook 2010

 

Of je stelt je e-mail account op je vaste computer in om IMAP te gebruiken:

 

0 Likes
Beantwoorden