Beantwoorden
thomasdb
Experienced Veelweter
Berichten: 248
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wat is het extra volume op de telemeter?

sinds 2 dagen staat er bij mijn telemeter ( 150 gb/maand ) de aanduiding ' extra volume' weet iemand wat dit is?

 

 

nu heb ik wel vorige maand de 22ste ofzo een volumeblok besteld , en ineens geannuleerd, dewelke ik dan tot einde periode opgebruikt heb, en deze is niet gefactureerd geweest. toen geen ' extra volume' gezien in de meter maar wel beschikbaar gehad  zou het dit kunnen zijn maar een maand later?

edit bij de laatste dag van vorige maand staat er nu ook zo'n blok, de 25 gb wordt misschien opgedeeld dan over de maanden tot hij opgebruikt is en dan gefactureerd - dit zou wel ok zijn? bij volgende maand ( deze die dus nu net begonnen is )  staat er ' besteld extra volume 0 gb ' dus is het nog normaal. had het nog niet op de telemeter gezien zo daarom de post

telemeter.png

 

Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: extra volume telemeter

2 reacties
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 537
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Wat is het extra volume op de telemeter?

Wanneer had je het extra volume juist aangevraagd en stopgezet? Je kan altijd de Telenet-klantendienst eens contacteren om na te gaan of het extra volume effectief goed is stopgezet.

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

thomasdb
Experienced Veelweter
Berichten: 248
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Wat is het extra volume op de telemeter?

wel dus 23/3 op smallband, volume aangevraagd en stopgezet, was beschikbaar smallband was weg,

deels opgebruikt

volgende maand ingegaan,

de 5 € extra verbuik tot op heden nog niet aangerekend  gezien op mijn afrekening, maar dus wel zowel op 24-3 en 24-4 zichtbaar op de meter als extra volume in de grafiek.

( een maand benut, 2 maand zichtbaar bij eindemaand dmv de rode blokken op de afbeelding)

zal dan deze maand 1x gefactureerd worden hoop ik maar het volume is verdeeld opgebruikt over 2 maanden zo lijkt de grafiek te zeggen ?

als het toch dubbel zou gefactureerd worden zal ik inderdaad de klantendienst contacteren, want ik had het besteld en ineens opgezegd

als het geen foutje is zou ik het wel degelijk zeker goedvinden als het ongebruikte stukje van dit extra volume niet vervallen is na einde maand, en daarom ook de volgende maand nog zichtbaar is, zoals het nu lijkt te zijn ,

dan is het op de huidige manier wel een leuk pluspuntje tegenover vroeger toen het wel kwam te vervallen

maar wel beide de maanden 3 , en 4 zeggen op de grafiek van telemeter, extra volume 25 gb. enkel volgende nu net begonnen maand 5 zegt extra volume 0 gb

in de afrekening van 3 stond er evenwel geen extra volume op factuur