Beantwoorden
wdkeyzer
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Datasim van Telenet als eSim gebruiken op iPhone 12?

We hebben thuis One for two van Telenet voor mijn partner en zoon. Ikzelf heb een telefoonabonnement van het werk (Proximus). Omdat mijn mobiele data beperkt is tot 15GB en een data sim van Telenet onbeperkt is (300GB) vroeg ik een extra data sim aan om te gebruiken in mijn iPhone naast mijn mobiel nummer van Proximus. Omdat mijn iPhone een 12 mini is past er slechts maar 1 simkaart in. Kan je de data sim van Telenet configureren als e-sim? Door Apple wordt het omzetten van een fysieke sim naar e-sim immers aangeraden voor toestellen die slechts 1 fysieke simkaart kunnen dragen. De provider moet dit echter toelaten, kan dit bij Telenet voor de extra data simkaart?

0 Likes
2 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5332
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Datasim van Telenet als eSim gebruiken op iPhone 12?

@wdkeyzer 

Neen kan niet, de Esim komt er wel binnenkort aan voor de smartphone, tegen december zal je meer info vinden 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Datasim van Telenet als eSim gebruiken op iPhone 12?

Wat je kan vragen op je werk, dat ze je simkaart van Proximus omzetten naar een Esim. Dan kan je wel de Telenet Data simkaart gebruiken voor meer data onderweg.

Anders gaat het (nog) niet zoals reeds hier gemeld.