Beantwoorden
Eva-Mabel
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! En we zijn vertrokken!

Bellen en sms'en lukt niet meer

Dag

 

ik ben gisterenmiddag naar de Telenet winkel geweest om mijn nummer te veranderen. De jongeman zei mij daar dat in de nacht mijn oud nummer automatisch zou veranderen in mijn nieuw nummer. Hij heeft mij enkel op een papier het nieuwe nummer meegegeven. 

 

Echter kan ik sinds gisterenmiddag niet meer sms'en of bellen. Inkomende berichten en oproepen krijg ik wel. Mobiel internet werkt ook niet meer. Dit valt mij zwaar aangezien ik niemand kan bereiken net nu dit echt nodig is. Kan hier nu ieys aangedaan worden? Of is het wachten tot morgenvroeg? 

0 Likes
2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5237
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Bellen en sms'en lukt niet meer

Hiervoor neem je beter telefonisch contact op via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter. Zij zijn vandaag nog bereikbaar tot 22u.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Bellen en sms'en lukt niet meer

Was het vorige nummer ook een Telenet nummer? Indien niet kan het toch wel een paar dagen duren (bij mijn zoon toch). 

Het is wel raar dat je wel calls kan ontvangen. Is dat op je oude of nieuwe nummer? Anders kan je misschien al even kijken of de access point settings voor Telenet juist staan. (staat ergens onder access point name of APN op je smart phone). De juiste waarden staan hier https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/algemene-instellingen-telenet-mobil...

 

Of je kan via de configurator proberen: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/mobile-configurator/

 


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes