Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5874
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Prijsverhoging vanaf 2 juni 2024

Misschien is het sommige al opgevallen of sommige nog niet maar vanaf 2 juni zal er een prijs een verhoging zijn. 

Via deze link kun je alles eens nalezen welke prijs verhoging er is en voor welke diensten. 

 

 

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Prijsverhoging


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (2)
37 reacties
Jari_Opsomer
Experienced Meerweter
Berichten: 92
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Prijsverhoging vanaf 2 juni 2024

Dit is niet oké! Vorige juni zomaar 6% erbij, dan Play Sports duurder, en nu nog eens 3,5%. Dat is 10% in 1 jaar. Terwijl de service er niet op vooruit is gegaan! Denk aan de eSIM problemen op smartwatches, de slechte MyTelenet (waar ik geen port forwardingregels kon instellen enzovoort) Wat een grap, blij dat ik weg ben bij deze Amerikaanse aandeelhouders-graaiers. Wie nu nog klant blijft, en dat weeral wegpraat als "Het is maar een paar euro", is echt zot. Want doe die euros nogmaals extra per maand eens maal 12.. Dan hoor je ook nog vaak: "Bij de concurrentie is dat hetzelfde.". Dat is helemaal niet hetzelfde als bij Telenet, bij Orange wordt namelijk bij de Love packs de multiproduct korting verhoogd (alsook de snelheid) waardoor alleen de losse mobiele abonnementen (zonder pack) wat duurder zijn. Ook is er bij Hey Telecom nog nooit een prijsstijging gebeurt, en beloven ze dat er het ganse jaar ook nooit enige prijsstijging zal zijn. Telenet is een graaibedrijf! Bah.

ChristofM
Expert Moderator
Berichten: 23
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen!

Prijsverhoging vanaf 2 juni 2024

@patrick37, bedankt om het te delen en ook te verwijzen naar de juiste informatie.

We kunnen bevestigen dat Telenet sommige tarieven aanpast en dit vanaf 2 juni 2024. Deze prijsaanpassing is een gebalanceerde bedrijfsbeslissing waarbij we op 3,5% geland zijn. De aanpassing is in lijn met de inflatie- en gezondheidsindex. Telenet wil, steeds rekening houdend met de economische context, op een gezonde manier zijn kosten en inkomsten beheren om een goede kwaliteit te blijven bieden.

Dit nieuws werd vandaag om 15:00 aangekondigd via een persbericht, dat je hier kan lezen.
Een algemeen overzicht van de prijswijzigingen kan je alvast vinden op: telenet.be/nieuweprijzen.

Uiteraard zal Telenet alle klanten persoonlijk informeren en dit tussen 19 april en 2 mei, via e-mail of via brief. In deze communicatie vind je een link naar je persoonlijke overzicht. Hier kan je aanmelden met je persoonlijke login en kan je meteen zien wat dit concreet voor jouw abonnement betekent.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewChristof | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Yi
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Prijsverhoging vanaf 2 juni 2024

Maar de kwaliteit is de laatste jaren alleen maar gedaald!

Pfff, ik ben ook weg ze.
Dit is de druppel.

Tot nooit meer Telenet!

TRL
Experienced Veelweter
Berichten: 279
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Prijsverhoging vanaf 2 juni 2024

@Jari_Opsomer @Yi Yep tijd om naar Orange te gaan, maar hey het is net het zelfde als Telenet behalve een ander naam en logo en wees gerust de prijsverhoging volgt daar ook nog wel of is al geweest ik volg het niet 😁 Succes!

Het gras is altijd groener aan de overkant...

Jari_Opsomer
Experienced Meerweter
Berichten: 92
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Prijsverhoging vanaf 2 juni 2024

Wat? Hey Telecom is van Orange, lol.

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Prijsverhoging vanaf 2 juni 2024

@ChristofM Ik zie "All Internet Speedboost" (of heet het nu Giga-Internet) apart niet in het lijstje staan.
Blijft die prijs ongewijzigd?


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5241
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Prijsverhoging vanaf 2 juni 2024

Telenet Mobile 5 GB staat ook in het lijstje. Chance dat ik al gepland had om op 5 mei mijn aanvraag te doen bij yoin. Goedkoper én sneller.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1142
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Prijsverhoging vanaf 2 juni 2024

All-Internet speedboost bestaat nogsteeds (is in combinatie met TV zelfs een paar cent goedkoper dan Giga Internet).

Aangezien Speedboost een optie is, wil het dus zeggen dat die prijs niet omhoog gaat.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1142
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Prijsverhoging vanaf 2 juni 2024


@WG94  schreef:

(is in combinatie met TV zelfs een paar cent goedkoper dan Giga Internet).

Toch even nagekeken, je kan Speedboost enkel activeren op All-Internet; niet (meer?) op All-Internet + TV.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 517
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Prijsverhoging vanaf 2 juni 2024


@Jari_Opsomer  schreef:

Dit is niet oké! Vorige juni zomaar 6% erbij, dan Play Sports duurder, en nu nog eens 3,5%. Dat is 10% in 1 jaar.


Vorig jaar juni 6% en dit jaar juni 3,5% = 9,5% op 2 jaar....

Verder ga ik hier geen commentaar op geven....

Jari_Opsomer
Experienced Meerweter
Berichten: 92
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Prijsverhoging vanaf 2 juni 2024


@Santa  schreef:

@Jari_Opsomer  schreef:

Dit is niet oké! Vorige juni zomaar 6% erbij, dan Play Sports duurder, en nu nog eens 3,5%. Dat is 10% in 1 jaar.


Vorig jaar juni 6% en dit jaar juni 3,5% = 9,5% op 2 jaar....

Verder ga ik hier geen commentaar op geven....


Nee? Dat is simpele wiskunde.. Tussen juni 2023 & juni 2024 ligt 1 jaar en overduidelijk niet 2 jaar lol. En de reden dat ik tot de som van 10 procent komt, ligt aan het feit - zoals vermeld - dat Play Sports (en zelfs Streamz!) ook verduurderd zijn. Dan is 0,5 procent zelfs nog te weinig voor het bedrag dat ik op de periode van 1 jaar meer zou betalen. Gelukkig ben ik vorige maand veranderd. 

Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 517
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Prijsverhoging vanaf 2 juni 2024

 

🤣🤣🤣Nee nee eigenlijk is het om te 😭😭😭

Simpele wiskunde...

Man man man....

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5874
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Prijsverhoging vanaf 2 juni 2024

@Jari_Opsomer 

Als je vorige maand dan toch veranderd bent waarom dan zo een 'probleem' er van maken ? Jij hebt dan geen prijs verhoging aangezien je geen klant meer bent bij Telenet. 

En daarbij jij bent misschien nu bij Orange klant geworden en is wat goedkoper ja dat zou kunnen maar ook die prijzen liggen niet geheel ver van Telenet af hoor. Ook Proximus is ferm duurder geworden en ook daar zal denk ik wel een prijs verhoging bij komen. 

Maar altijd wel typisch , als er een prijs verhoging komt bij de provider en er is een aankondiging dan zijn het 'graaiers' maar je eten en drinken worden duurder , de dagelijkse dingen worden enkel maar duurder en duurder , en als daar iets van neer gezet word is dat kennelijk heel normaal. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5241
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Prijsverhoging vanaf 2 juni 2024

https://m.hbvl.be/cnt/dmf20240422_95471982

Telenet trekt tarieven opnieuw op: “Zo weinig concurrentie dat ze zich dit kunnen blijven veroorloven”

6% vorige keer, nu 3,5%, Telenet heeft de inflatie ingehaald (en dat na een jaar technische problemen).


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.