Beantwoorden
RoVer05
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Verander-je-wachtwoord-dag Goed gevonden! Primeur! It's your third party!

Is er een activatiekost bij wijzigen van abonnement?

Beste,

ik wil graag mijn abonnement aanpassen van mijn huidige Basic Internet + Telenet TV naar Easy Internet aangezien ik geen tv meer kijk. Aangezien ik al meer dan 10 jaar klant ben en recent een nieuwe modem ontvangen heb ga ik er van uit dat alles kan blijven staan en dat ik enkel mijn digibox zal moeten inleveren. Ik weet echter niet of dat effectief zo is. Ook lees ik dat er een activatiekost is van €50. Zou dat niet wat vreemd zijn als ik alles al in huis heb en enkel de digibox opzeg? Kan er mij iemand vertellen of die activatiekost voor mij relevant is?

Alvast bedankt! 

 

Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: Abonnement wijzigen activatiekost

6 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1154
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Is er een activatiekost bij wijzigen van abonnement?

Je zal in deze situatie inderdaad GEEN activatiekost moeten betalen.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2742
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Is er een activatiekost bij wijzigen van abonnement?

Geen 50 euro

Zorg dat de digibox op tijd binnen is

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/modem-en-andere-toestellen/toestellen...

of in een winkel noteer de datum op een blad papier  en en de naam verkoper hou het goed bij

Later gaan ze een filter op de kabel zetten wordt buiten gedaan dan kan je niets meer zien van de gewone tv

RoVer05
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Verander-je-wachtwoord-dag Goed gevonden! Primeur! It's your third party!

Is er een activatiekost bij wijzigen van abonnement?

Danku voor het antwoord. Ik ga het abo proberen aanpassen en zal dan wel zien

flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1620
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Is er een activatiekost bij wijzigen van abonnement?


@WG94  schreef:

Je zal in deze situatie inderdaad GEEN activatiekost moeten betalen.


Inderdaad

Een activatiekost wordt éénmailig aangerekend als je de éérste digitale dienst neemt. Nadien zijn er geen activatiekosten meer voor bijkomende diensten of abonnemenetswijzigingen.

flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1620
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Is er een activatiekost bij wijzigen van abonnement?


@luc55  schreef:

Later gaan ze een filter op de kabel zetten wordt buiten gedaan dan kan je niets meer zien van de gewone tv


Ken jij persoonlijk iemand waarbij "ze" een filter op de kabel gezet hebben?

Ik niet. Digitale TV wordt geblokkeerd door het de-activeren van de ontvangers (decoders of CI+ modules).

Dat er dan nog hier en daar "zwart" wordt gekeken via het Compact Signaal (beperkt aantal zenders in SD) ligt Telenet niet van wakker ...

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2742
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Is er een activatiekost bij wijzigen van abonnement?

Een vriend 1 week later heeft fluvius de filter gemonteerd  hij heeft er beelden van

tv bakje staat in zicht van de prive camera van de oprit

Bij een vriendin na +- 1 maand  rode bestelwagen prutste aan tv bakje

de verkeerde kabel van de buren genomen  in de nacht terug moeten komen

een week later was het de juiste kabel