Beantwoorden
paul08
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Vernieuwde Telenet Webmail? Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

slimme energiestand

Mijn digibox(dc-ad2100) schakelt niet naar de slimme energiestand. Heeft iemand anders dit probleemgehad en hoe kan het verholpen worden ?

0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
Gianni
Freshman Veelweter
Berichten: 148
De race is begonnen! Safespot Even demarreren... BINGO!

slimme energiestand

Eerst en vooral moet je dit aanzetten (standaard zou dit moeten uit staan).

Dit doe je via: Huisje > instellingen > digibox/digicorder > instellingen > afsluitopties > slimme energiestand >> AAN.

 

Vervolgens gaat de digicorder niet onmiddellijk in slimme energiestand als je deze in standby zet. Het duurt eventjes (pas na 1 uur als ik het me goed herinner).

Ook zal deze niet in slimme energiestand gaan als er binnen afzienbare tijd een opname gepland staat.

Stel dat je je digicorder in standby zet om 20u en je hebt een opname gepland om 21u, dan zal die in standby blijven om de opname te doen hé.

De digicorder zal ook uit de slimme energiestand komen om opnames of updates te doen. Daardoor kan het soms lijken dat die functie niet werkt.

 

PS:

Als de digicorder in slimme energiestand staat zal je de opnames die er op staan niet kunnen bekijken op YeloTV of andere digiboxen, noch instellen.

 

0 Likes
Beantwoorden