Beantwoorden
Vandooren1973
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! Pionier It's your fifth party!

knoppen op afstandsbediening werken vaak dubbel

Mijn afstandsbediening werkt vaak dubbel of niet als ik op een knop duw , heb al een andere hd digicorder en afstandsbediening gaan halen maar het probleem blijft , weet niet goed meer wat te doen nu
0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
ubahnub
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Even demarreren... Warming up? Goed bezig! On a roll...

knoppen op afstandsbediening werken vaak dubbel

Als je hetzelfde probleem blijft behouden nadat je al van digicorder en afstandsbediening gewisseld bent, is er waarschijnlijk een externe factor die voor storing zorgt.

 

Staan er andere apparaten in de buurt van de digicorder? Of tussen je digicorder en je afstandsbediening? Zo ja, dan zou ik aanraden deze allemaal eens uit te schakelen en te kijken of je dan nog steeds hetzelfde probleem hebt.

 

De afstandsbedieningen bij een Digicorder zijn heel storingsgevoelig en hebben een zo direct mogelijke lijn naar de ontvanger op de digicorder nodig.

 

Als je afstandsbediening nog niet geruild was, zou ik zeggen dat de batterijen misschien bijna leeg zijn. Vaak gedragen afstandsbedieningen zich dan een beetje vreemd. 🙂

Nelea
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your eighth party! Pionier It's your seventh party! It's your second party!

knoppen op afstandsbediening werken vaak dubbel

Hier idem. Ook al gewisseld voor nieuwe digicorder. Zeer vervelend.
0 Likes
Beantwoorden
icetea1968
Professional Weetjesweter
Berichten: 41
It's your ninth party! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

knoppen op afstandsbediening werken vaak dubbel

Batterijtjes van je afstandsbediening ff vervangen. Kans is heel groot dat het terug normaal werkt
0 Likes
Beantwoorden