Beantwoorden
Dimi67
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your eighth party! Pionier It's your seventh party! It's your second party!

Geen toegang meer tot tv gids/tv theek/prime

Sinds ik onlangs nog eens wou kijken via yelo tv moest ik update doen, sindsdien is icoontje yelo tv er nog wel maar kan ik de toepassing niet meer aanklikken. Op mijn digicorder beneden kan ik nu ook niet meer in het Menu/Tv gids/Prime kan dus enkel nog maar de posten verzetten en volume regelen. Dit zowel via de afstandsbediening als via de recorder zelf........
Hopend op een snelle ractie.....
Groeten
Dimi67
0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
abba001
Professional Meerweter
Berichten: 120
De race is begonnen! Even demarreren... BINGO! Warming up?

Geen toegang meer tot tv gids/tv theek/prime

als je er nog problemen mee hebt : bel toch gewoon naar de klantendienst : 

Heb je een technische vraag?

Wil je zelf je televisie-, internet- of vaste telefonieprobleem oplossen?

Beluister het antwoord op de meest voorkomende vragen op 0800 66 016
24u per dag beschikbaar, zonder wachttijden

Of bel ons op 015 66 66 66, en kies in het keuzemenu optie 2

Keuzemenu: 2 Technische vraag?

Daarna hoor je volgende opties:

  1. Technische storing internet
  2. Technische storing kabel-tv of digitale tv
  3. Technische storing vaste telefonie en mobiele diensten
    1. Vaste Telenet-diensten
    2. Mobiel: activering
    3. Mobiel: andere
  4. Automatische diensten:
    • Netwerk info
    • Digibox aan smartcard koppelen
    • Simkaart blokkeren
    • Modem testen

Openingsuren - maandag tot vrijdag: 8u tot 22u - zaterdag: 9u tot 22u - zon- en feestdagen: 9u tot 22u

0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?
0 Likes
Beantwoorden