Beantwoorden
movies79
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Laat de zon in je hart! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

problemen ps3 mediaserver

Hallo, 

ik heb sinds vorige week een nieuwe modem van telenet. Voordien bekeek ik films en series zonder probleem op mijn tv. Via mijn mac en een programma ps3media server streamde hij probleemloos naar mijn ps3 toestel. Allebei de toestellen zijn verbonden met een internetkabel naar de modem.

Dus mijn ps3 met kabel naar modem en mac ook. 

Sinds nieuwe modem, blijft beeld soms haperen, na wat opzoekwerk op google zag ik dat buffering een probleem kan geven. 

En idd, tijdens het streamen komt mijn buffer soms op 0 te staan en dan weer omhoog, wanneer op 0 krijg ik ook de hapering dat beeld even stil staat.

Ik heb dan ook mijn ps3 mediaserver van mac gedaan en opnieuw geinstalleerd, waarna ik nu meldingen krijg van Dnla 2104 error.

Alsook stond er bij de instellingen van ps3 dat upnp niet beschikbaar was, dit heb ik ondertussen al kunnen aanpassen bij mijn telenet.be en daar upnp aangezet. Maar de mediaserver fout van dnla 2104 blijft verschijnen. Ben ten einde raad, want op google vind ik geen oplossing terug, en zelf ben ik geen kenner van computertermen en dergelijke. Iemand een oplossing of een soortgelijk probleem. Dit alles is begonnen met de aanschaf van de nieuwe witte modem van telenet. Voordien was het een zwarte

0 Likes
2 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

problemen ps3 mediaserver

@movies79

 

Probeer even je modem te resetten via Mijn Telenet, als dat niet helpt ga hem dan omwisselen in een Telenet Center.

 

Laat even weten of het lukt! 🙂

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
movies79
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Laat de zon in je hart! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

problemen ps3 mediaserver

Thx principis,

 

Heb vanalles opgezocht op het web, paar dingen veranderd in instellingen en dergelijke, bleef steeds voor problemen zorgen, ofwel was de buffer een probleem ofwel het media server fout dnla 2104

De dnla fout krijg ik gelukkig niet meer, (hoe weet ik niet, maar ben er wel blij om -) )

Alsook het bufferen gaat beter, soms na drie afleveringen van een serie te bekijken, dan durft hij wel weer eens wat haperen, ik zal het nog even zo aankijken, misschien lost het probleem vanzelf op, zoniet, zal ik uw raad opvolgen. 

Super bedankt alvast voor je reactie en hulp.

Groetjes Movies79

0 Likes