Beantwoorden
Photoclix
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Telenet Webmail - Weergave problemen sinds nieuwst

Toch al een aantal weken geleden nu dat ik van de ene dag op de andere problemen kreeg met de weergave van mijn webmail.

Ik dacht eerst dat het aan mijn PC gelegen was (Windows 10), maar toen ik mijn laptop opende, zag ik daar ook dat de layout veranderd was, al had ik er niet dezelfde problemen mee als met mijn desktop.

Desktop Windows 10 Pro 64-bit :
1. In al mijn browsers (FireFox / Chrome / Edge ) zijn volgende probleempjes zichtbaar :
Gelezen vs Ongelezen

De bovenste mail is reeds gelezen (zie icoontje), de onderste mail niet. Zoals je kan zien is het icoontje de enige mogelijkheid om er een onderscheid tussen te maken en blijft men een gelezen mail in het vetgedrukte font weergeven. Ongelofelijk vervelend en ik heb geen idee wat er aan de hand is. Heb een boodschap gestuurd naar Telenet via hun formulier maar daar heb ik na een paar weken nog steeds geen antwoord op gehad.

2. Het volgende is niet echt een probleem voor mij, maar het geeft wel aan dat de manier waarop de pagina getoond wordt niet correct is :
Aantal berichten

Zoals je ziet is de tekst "100 van .... berichten" slechts gedeeltelijk zichtbaar.

Xubuntu 16.04 LTS 64-bit :
Gelukkig kan ik hier wel een onderscheid maken tussen gelezen en ongelezen berichten (vet en niet vet gedrukt). Maar als ik mails verwijder moet ik meestal eerst nog eens op inbox klikken alvorens ze ook effectief van mijn scherm verdwijnen. Wat mij betreft een refresh-probleem, maar als je dat iedere keer gebeurd begint het eveneens knap vervelend te worden.

Zijn er nog mensen met gelijkaardige problemen, en zijn er misschien die ze opgelost hebben ????

0 Likes
1 reactie
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Telenet Webmail - Weergave problemen sinds nieuwst

Ik gebruik zelf geen webmail, maar ik heb het zojuist even nagekeken en bij mij ziet het er heel anders uit.

Is het mogelijk dat de webmail sinds je post is aangepast?

 

webmail.PNG

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes